۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۳۱۵۸۸۰
سردار سلیمانی:

علت اصلی مشکلات کشور عملی نکردن مدیریت علوی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه صاحب الزمان گفت: علت اصلی مشکلات ما عملی نکردن به شیوه مدیریت اقتصادی و در دستور کار قرار دادن مدیریت بانک جهانی است، مشکلات کشور به علت حاکمیت دین نیست بلکه به علت پایبند نبودن به آرمان‌ها و اصول حاکمیتی دینی است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه سه شنبه در گردهامیی ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهر اصفهان در مجموعه قائمیه اصفهان با اشاره به اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه جهانی گفت : انقلاب اسلامی پس از قرن ها مبارزه علمای تشیع و جان فشانی مردم عزیز در سال 57 به رهبری امام راحل به پیروزی رسید و یک موهبت الهی یعنی نظام علوی و عاشورایی ایران به ملت ایران هدیه شد.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در ادامه افزود: دستاورد این مبارزه آنقدر بزرگ است که فراتر از یک مبارزه است و شاید فرمایش امام همین باشد و بر اساس سنت الهی این موهبت الهی به ملت ایران هدیه شده که یک خاصیت برجسته دارد خاصیتی که هیچ نظامی ندارند آن هم کارآمدی و مدیریت فوق العاده کارآمدی که بر راس نظام قرار دارد است.

 

وی با اشاره به مسائل و مشکلات کشور در سال‌های ابتدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: ده سال اول انقلاب را باید ملاک قرار دهیم، 8 سال جنگ تحمیلی دوران مناسبی برای این است که بدانیم کارآمد بوده است و که مدیریت ولایت فقیه توانست آن دوران را به فرصت تبدیل کند و واقعیت امر این است که ویژگی که نظام ما دارد که هیچ نظام ساسی نداشته است و به فرمایش مقام معظم رهبری تشکیل حکومت جمهوری اسلامی یکی از عملی ترین قدم ها برای فراهم سازی بستر ظهور امام زمان(ع) بوده است.

 

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: این چنین مدیریتی تشکیلات نیاز دارد و این تشکیلات مردمی است و روحانیت در سراسر کشور و بسیج تشکیلات  اصلی و اساسی انقلاب اسلامی هستند، امام خمینی بر این موضوع تأکید داشتند، تشکیلات انقلاب اسلامی را رهبر معظم انقلاب در درجه اول سازماندهی می‌کند سپس اینان را تعلیم و تربیت می‌کنند و اینان در صحنه های لازم برای تحقق اهداف نظام حضور یابند،این حضور بسیار مهم و مؤثر است، در دوران دفاع مقدس اگر مردم به میدان نیامده بودند واقعا سرنوشت کشور ما و انقلاب ما چه می‌شد؟

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اظهار کرد:در دیگر صحنه ها نیز به همین گونه است و مردم با مدیریت ولایت فقیه حرکت می کنند و شبکه مردمی مدیریت ولایت فقیه ائمه مساجد و علما هستند و کانون این شبکه مساجد هستند و اگر ما جایی که عدم موفقیت داریم به علت پایبند نبودن به این اصول و آرمان‌ها است.

 

وی با اشاره به مشکلات معیشاتی و اقتصادی کشور ابراز کرد: علت اینکه در عرصه اقتصادی موفقیت نداری این است که ما به شاخصه های حکومت علوی عمل نمی کنیم، به این ملاک‌ها و شاخصه‌ها بها نداده ایم و مدیریت بانک جهانی و غرب را در دستور کار قرار داده ایم، عدم موفقیت ها مربوط به حکومت دینی نیست بلکه به علت عدم پایبندی به مدیریت و حاکمیت دین است.

 

سردار سلیمانی ادامه داد: بسیج از ابتدا چون تحت فرمان ولی فقیه است خطوط اصلی و راهبردی را از رهبر معظم انقلاب دریافت می کند و در برنامه های محلی باید در کنار ائمه جماعات باشد و وقتی آن مسجد می خواهد با مدیریت امام جماعت برنامه ها را در جغرافیای محل خودش اجرا کند باید تشکیلاتش بسیج باشد. بسیج یک تشکیل انقلابی است و در کنار علما در سال 57 شکل گرفت و لذا ائمه جماعت باید دبیر این بسیج باشد درحقیقت ائمه جماعات و بسیج یک تشکل هستند و از یکدیگر جدا نیستند.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به اهمیت همکاری پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات مساجد تصریح کرد: ما همیشه به پایگاه های مقاومت توصیه داریم که هماهنگی عمیقی با ائمه جماعات داشته باشند، همیشه تلاش ما بر این بوده که مشکلی بوجود نیاید و اگر مشکلی هم عارض می شود با کمیسیونی که وجود دارد سریعا رسیدگی شود و مشکلات برطرف گردد تا مانع فعالیت های مهم ائمه جماعات و بسیج نشوند./1304/202/ب1

ارسال نظرات