۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۵۸۸۱
امام جمعه اهر:

پشتوانه انقلاب مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جاجی زاده با بیان این‌که امام راحل با اتکا به خداوند در برابر طاغوت زمان، رژیم دست نشانده پهلوی ایستاد و از عزت و اقتدار اسلام دفاع کرد، گفت: پهلوی تلاش داشت تا ایران را از مظاهر مذهب و دیانت تهی کند.
حجت اسلام حاجي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی شب گذشته در جمع بسیجیان حوزه 15 تبریز، با اشاره به برکات و دستاورد های انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب سبب احیای دوباره دین اسلام شد.

 


وی با بیان این‌که امام راحل با اتکا به خداوند در برابر طاغوت زمان، رژیم دست نشانده پهلوی ایستاد و از عزت و اقتدار اسلام دفاع و پشتیبانی کرد، افزود: رژیم طاغوتی استکباری پهلوی تلاش داشت تا ایران را از مظاهر مذهب و دیانت تهی کند.

 


امام جمعه اهر حمله به حجاب زنان و مبارزه با ارزش های اسلامی در دوران پهلوی را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: امام راحل با اعتقادی راسخ و روحی بلند در برابر رژیم طاغوتی ایستاد و در دفاع از ارزش های اسلامی و عزت ملت مسلمان ایران از هیچ چیر حراسی به دل راه نداد.

 


وی انقلاب اسلامی ایران را را انقلابی مردمی دانست و افزود: وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های بزرگ حهان را مردمی بودن آن است، این انقلاب شکوهمند به دست مردم به پیروزی رسید و به دست مردم تداوم و اقتدار یافت.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه با بیان این‌که مردم با انگیزه الهی در برابر طاغوت زمان خود ایستادند، ادامه داد: ملت غیور ایران اسلامی به پشتیبانی از امام خمینی (ره) و با انگیزه‌ای الهی در برابر رژیم پهلوی ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

 


وی مردم را پشتوانه حقیقی انقلاب دانست و ابراز داشت: اگر تا به امروز دشمن نتوانسته است به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزند به جهت آن است که مردم غیور ایران به حمایت از رهبری از انقلاب خود حمایت و پشتیبانی کرده اند و دشمن را نا امید و مأیوس گذاشته اند.

 


حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن 57 با تبعیت از امام خمینی(ره) و بی اعتنایی به تهدیدهای رژیم پهلوی به خیابان ها ریخته و بزرگترین انقلاب قرن را رقم زدند، گفت: 22 بهمن از معجزات امام راحل بود.

 


وی وصایای الهی و سیاسی امام را که منشور جاودانه ای برای تداوم انقلاب خواند و تصریح کرد: طبق سفارش امام راحل مردم نباید بگذارند این انقلاب به دست نااهلان بیافتد، وظیفه امروز مردم به خصوص جوانان عمل به وصایای سیاسی الهی امام خمینی (ره) است./854/202/ب1

ارسال نظرات