۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۳۱۵۸۹۲
امام جمعه آوج:

مسؤولان برای خدمت به مردم عزم جدی داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آوج گفت: مسؤولان باید در راستای تواضع هر چه بیشتر نسبت به مردم از سوء استفاده ها و رانت خواری ها به شدت جلوگیری و با آن برخورد داشته باشند.
امام جمعه آوج

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی، امام جمعه آوج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب برگرفته از خود مردم است، گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا با تکیه بر حضور مردم آغاز شد و مختص یک گروه و حزب و ارتش و امثال آن نیست.

 

وی با اشاره به اینکه این انقلاب مردمی برای تداوم خود راهی جز حضور مردم در صحنه ندارد، عنوان کرد: مردم می توانند با حضور خود در صحنه های مختلف از آن پاسداری کنند.

 

امام جمعه آوج ادامه داد: معرفت مردم ایران همه ساله نسبت به سال گذشته بیشتر شده و سال به سال امید آن ها نسبت به آینده انقلاب و نظام بیشتر می شود چرا که فتنه ها و نقشه های دشمنان را ملاحظه کرده و متوجه عمق خباثت آنها نسبت به انقلاب می شوند.

 

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر اینکه مردم در کشورهای مختلف دنیا در حال مشاهده گسترش هر چه بیشتر انقلاب در میان کشورها و ملت های آزاده هستند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هر روز بیش از بیش در حال صدور آرمان ها و اهداف خود است و موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گواه این مدعا است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بینی مستکبران را به خاک مالیده و خوی استکباری دشمنان را در ایران نابود کرده گفت: دشمنان و مستکبران همواره در حال رصد انقلاب هستند چرا که بزرگترین ضربه را انقلاب به آنها وارد کرده از این رو می خواهند ببینند که آیا مردم بعد از گذشت 37 سال آیا نسبت به انقلاب خود مایوس شده اند یا خیر؟

 

امام جمعه آوج با بیان اینکه نقشه دشمنان و فرصت طلبان این است که شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا بعد از پسا برجام ضرورت ندارد، افزود: یکی از راه های نفوذ دشمنان رخنه بر دل های مردم ایران و زدن نقاب بر چهره دشمنان و دوست نشان دادن آنها برای مردم ایران است. از این رو می خواهند ببینند که آیا دشمنی مردم ایران با زیاده خواهی دنیای استکبار بعد از برجام کم شده یا خیر.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مسؤولان باید به خاطر این حضور و همراهی آگاهانه و پرشور و با استقامت مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب، باید عزم و اراده خود را برای خدمت بیشتر به مردم و حل مشکلات آنها  بیشتر کنند، ادامه داد: مسؤولان باید در راستای تواضع هر چه بیشتر نسبت به مردم از سوء استفاده ها و رانت خواری ها به شدت جلوگیری و با آن برخورد داشته باشند./955/303/ب1

ارسال نظرات