۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۵۹۰۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

راهپیمایی 22 بهمن آزمونی مقدماتی برای حضور مردم در انتخابات 7 اسفند است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین راهپیمایی 22 بهمن امسال را دارای اهمیتی بیشتر نسبت به سالیان گذشته دانست و گفت: این راهمپیمایی از آنجا که در آستانه انتخابات هستیم دارای ویژگی های بسیاری بوده و یک آزمون مقدماتی برای حضور گسترده مردم در 7 اسفند است.
حجت الاسلام علي نعمت الهي

حجت الاسلام علی نعمت الهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی انقلابی برگرفته شده از خواست توده مردمی است و می توان گفت مهم ترین عامل پیروزی آن حضور مردم می باشد.  

 

وی ادامه داد: مردم ایران از جان و دل در صحنه های مختلف در طول 38 سال گذشته حضور پر رنگ داشتند که این حضور چند نکته را به جهانیان مخابره می کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین یکی از بازخوردهای حضور پر رنگ مردم را چنین دانست: مردم ایران همواره بر ارزش های خود وفادار هستند و قدمی از این انقلاب مردمی که با رفراندومی به تایید 98 درصد مردم کوتاه نخواهند آمد.

 

حجت الاسلام نعمت الهی تصریح کرد: مردم ایران زمانی که پای اصول و ارزش ها به میدان بیاید یک پارچه با حضور پر شور قدرت و حمایت خود را نشان می دهند.

 

وی افزود: مردم با حضور خود به دنیا می فهمانند که باید با ایران به شیوه ای دیگر برخورد کنند چیزی که دنیا آن را فهمید و می داند که نمی تواند با زبان زور با مردم ایران صحبت کند.

 

این مسؤول با اشاره به حضور قدرت های بزرگ در پای میز مذاکره، گفت: اگر امروز ابرقدرت های بزرگ در میز مذاکره با ایران نشسته اند به واسطه همین حضور مردم و پشتوانه آنها از مسؤولان است.  

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به دیدگاه جامعه شناسان در خصوص حضور مردم در صحنه های مختلف عنوان کرد: اگر از منظر عموم اجتماعی به این موضوع نگاه کنیم خواهیم دانست که جامعه شناسان جامعه را به قدرت سیاسی و قدرت اجتماعی تقسیم می کنند. حال نظام اسلامی قدرت سیاسی خود را از دل قدرت اجتماعی گرفته است.  

 

حجت الاسلام نعمت الهی قدرت اجتماعی را بر 3 پایه دانست و افزود: این سه پایه عبارتند از باورهای اجتماعی، مردم و رهبری، که میان این سه هماهمنگی باید وجود داشته باشد چنانچه اگر یکی از این پایه ها بلغزد اثر خود را بر دیگر پایه ها نیز خواهد گذاشت.

 

وی تصریح کرد: رهبری واسط میان دو پایه مردم و باورها است و دشمن نیز این موضوع را درک کرده که حملات خود را برای دلسرد کردن مردم و ایجاد فاصله میان رهبری و مردم بیشتر کرده است.

 

این مسؤول تاکید کرد: حضور پر شور مردم همیشه در صحنه پاسخ جدی به این گونه توطئه ها است و به جهان خواهد فهماند که حمایت و پشتیبانی ملت از نظام همواره پر رنگ تر از پیش خواهد شد.  

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال را دارای اهمیتی بیشتر نسبت به سالیان گذشته دانست و گفت: این راهمپیمایی از آنجا که در آستانه انتخابات هستیم دارای ویژگی های بسیاری است و یک آزمون مقدماتی برای حضور گسترده مردم در 7 اسفند می باشد.

 

حجت الاسلام نعمت الهی  در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران با انسجام و وحدت ملی در کنار شور و هیجان بی شک در انتخابات پیش رو حماسه ای بزرگ را در پای صندوق های رأی خلق خواهند کرد./955/302/ب1

ارسال نظرات