۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۳۱۵۹۰۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

پاسداری مردم از انقلاب و هوشیاری دولت در برابر نفوذ دشمن پیام 22 بهمن است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: علاقه مندی و پاسداری مردم از انقلاب اسلامی و هوشیاری دولت در برابر نفوذ دشمن دو پیام راهپیمایی 22 بهمن هستند.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در کارگاه آموزشی معلمان دینی و پرورشی مقطع متوسطه استان ضمن گرامیداشت دهه فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: دهه فجر یادآور روزهای شیرین برای نظام اسلامی است که در این ایام پیروزی مردم انقلابی ما به رهبری حضرت امام خمینی(ع) بر رژیم ستمشاهی و مستکبران حامی رژیم طاغوت به عنوان یکی از رویدادهای تاریخی جهان معاصر به وقوع پیوست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: 22 بهمن 57 نقطه عطفی در تاریخ جهان معاصر، و درس عبرتی برای طاغوت و طاغوتیان بود که وقتی حکومتی بر اساس ایدئولوژی اسلامی مبتنی بر قرآن شکل بگیرد مطمئناً پیروز خواهد بود.

 

وی افزود: خدامحوری و حاکمیت اسلامی، رهبری الهی و مقتدر در راس انقلاب و بصیرت و حمایت همه جانبه اقشار مختلف مردم از پرچمدار و رهبر آن سه محور عامل اصلی شکل دهی و پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

 

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که اینها عوامل برجسته پیروزی انقلاب اسلامی بودند تاکید کرد: البته به جز این عوامل ظلم و ستم خاندان ستمشاهی و ذلت و خواری که به وجود آوردند را می توان از دیگر عوامل پیروزی انقلاب برشمرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: وقتی دشمنان در جلوگیری از پیروزی انقلاب شکست خوردند اقدام به راه اندازی جنگ ظالمانه علیه مردم ایران کردند و بلافاصله پس از سقوط شاه با حمایت از رژیم صدام خواستند مانع رشد و پیروزی انقلاب اسلامی بشوند که برای آنها نتیجه ای جز شکست نداشت.

 

وی اظهار داشت: با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی و در نتیجه تدابیر مقام معظم رهبری و تبعیت مردم و مسئولین منجر به این شده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از محوری ترین نظام های دموکراتیک جهان شناخته شود و در عرصه های مختلف علم و فناوری، فرهنگ، سیاست، صنعت، اقتصاد، امنیت و عرصه نظامی یکی از مقتدرترین کشورهای جهان محسوب می شود و دشمن از هر طریقی که ورود کرده در برابر آن شکست خورده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: وظیفه اصلی همه آحاد جامعه پاسداری از این دستاوردها است و اقشار مختلف همن طور که در راه پیمایی های سال 57 حضور پیدا می کردند در همه صحنه ها و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن حضور ارزشمند داشته باشند و بدانند که دشمن ممکن است لبخند بزند اما پشت لبخند آنها عداوت و زهری است که اگر کوچک ترین راه نفوذی پیدا کنند توطئه شوم خود را اجرا خواهند کرد.

 

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را به جهانیان خواهد داد که مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی دوستدار انقلاب خویش هستند و از آن پاسداری می کنند و دولت هم ضمن عمل به توصیه های مقام معظم رهبری مواظب دشمن باشد و فریب لبخند دشمن را نخورد و نسبت به دشمن هوشیار بوده و هیچ وقت به آنها اعتماد دوستی نکند.

 

گفتنی است، کارگاه آموزشی معلمان دینی و پرورشی مقطع متوسطه استان بوشهر به همت معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی و با همکاری معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش در خانه معلم بوشهر برگزار شد./833/202/ب1

ارسال نظرات