۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۳۱۵۹۲۲
استاد حوزه علمیه:

هوشیاری در برابر نقشه نفوذ دشمن امری مهم در تداوم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با بیان این که دشمنان انقلاب و اسلام در سایه جریان نفوذ به دنبال تفرقه و جدایی است، گفت: دشمن در این زمینه می خواهد به نظام ضربه بزند و هوشیاری در برابر نقشه دشمن امری ضروری برای حفظ و تداوم انقلاب است.
دهه فجر

حجت الاسلام سیدنورالدین وفایی، از اساتید برجسته حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و حمایت روحانیت به ثمر نشست.

 

وی با اشاره به نقش بی بدیل مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی افزود: امروز نیز نقش مردم در تداوم انقلاب و مقابله با توطئه های دشمن بی نظیر است.

 

حجت الاسلام وفایی با بیان این که روش، گفتار و رفتار امام خمینی(ره) برگرفته از قرآن بود، اظهار داشت: بعد معنوی امام راحل بی نظیر بود و همین امر موجب به ثمر نشست انقلاب شد.

 

وی با بیان این که امروز مهم ترین خطری که انقلاب و نظام را تهدید می کند، جریان نفوذ است، افزود: هدف دشمن از نفوذ ایجاد تفرقه و جدایی است.

 

این استاد حوزه علمیه کوهدشت خاطرنشان کرد: دشمن نظام و استکبار در سایه جریان نفوذ به دنبال دامن زدن به اختلافات داخلی هستند و می خواهند به اصل نظام ضربه بزنند.

 

حجت الاسلام وفایی با بیان ضرورت اتحاد و وحدت دولت و ملت و هوشیاری مردم در برابر دسیسه های دشمن اظهار داشت: اتحاد ملت ایران امری مهم و حیاتی در راستای جریان نفوذ است.

 

وی در ادامه با اشاره به درایت و رهبری رهبر فرزانه انقلاب و ایمان قوی، هوشیاری و وحدت ملت ایران عنوان کرد: به لطف الهی و کوری چشم دشمنان انقلاب همچنان راه خود را ادامه خواهد داد.

 

این کارشناس مذهبی در لرستان با ضرورت حضور مردم در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن افزود: شرکت در راهپیمایی یک تکلیف و وظیفه شرعی است.

 

وی در ادامه پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زور و نقشه های استکبار است.

 

حجت الاسلام وفایی حرکت مردم و حضور در صحنه های انقلاب را خنثی کردن توطئه های دشمن خواند و خاطرنشان کرد: حضور مردم در طول عمر انقلاب موجب دستاوردهای فراوانی  شده است.

 

وی با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در عرصه سیاسی ابرقدرت است، موفقیت در دیگر عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از دستاوردهای مهم انقلاب است.

 

بیداری اسلامی در دنیا ثمره انقلاب اسلامی است

این استاد حوزه علمیه کوهدشت با اشاره به این که امروز بیداری اسلامی و تفکر اسلامی در دنیا در حال صادر شدن است، گفت: این امر نتیجه پیروزی انقلاب و حرکت خالص امام راحل است که امروز رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راه امام(ره) است.

 

وی با بیان این که در سایه تفکر اسلامی بیداری اسلامی در دنیا گسترش یافته است، افزود: از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب از بین رفتن ضدارزش ها و ترویج ارزش ها است.

 

حجت الاسلام وفایی با اشاره به این که امروز در همه شهرها نماز جمعه برپا می شود، برپایی نماز جمعه و جماعت را یک ارزش دانست و یادآور شد: این ارزش نیز از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی است./9459/302/ب1

ارسال نظرات