۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۳۱۵۹۳۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

نقش مردم در راهپیمایی 22 بهمن ممتاز و برتر است/ سخنرانی دادستان کل کشور در مشهد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که نقش مردم برای شور انگیزی برنامه های دهه فجر حائز اهمیت است، گفت: در راهپیمایی 22 بهمن نقش مردم، اول، ممتاز و برتر است.
يوم الله 22 بهمن

حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، درباره راهپیمایی 22 بهمن و نقش مردم، گفت: نقش مردم برای شور انگیزی برنامه های دهه فجر حائز اهمیت است و آنچه که امروز داریم به برکت حضور پررنگ و جامع و کامل جوانان و نوجوانان و مردم فهیم ما در صحنه است.

 

وی درادامه با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی که پیروزی انقلاب اسلامی رهین همه ملت و مردم ایران است، افزود: و این واقعیتی است چرا که همه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته اند.

 

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: نقش مردم در هشت سال جنگ تحمیلی هم یک نقش محوری است و نقش اول و ممتاز بوده است و در موضوع  انرژی هسته ای نقش مردم همان شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست شعاری است که تبدیل به باور و غیرت ملی شده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که در همین راستا هم مذاکره کنندگان از این غیرت ملی  وجایگاه مردم سخن می گویند و منجر به پیروزی ملت شریف ایران شد، بیان داشت: درراهپیمایی های حماسه ساز هم مثل روز قدس، 13 آبان، 22 بهمن، و یا مراسم دیگر نقش مردم، نقش اول، ممتاز و برتر است و مردم پشت سر رهبر انقلاب حرکت می کنند.

 

حجت‌الاسلام سلطانی در ادامه به تشریح برنامه‌های پایانی ایام‌الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن با همان عظمت و شکوه هرساله در 175 نقطه استان و بخش‌ها برگزار می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود:‌ امسال راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در 96 منطقه استان خراسان رضوی، 68 بخش و 28 شهرستان تدارک دیده شده که در مشهد از میدان 15 خرداد واقع در خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر از ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد:‌ در پایان مراسم تظاهرکنندگان از بیانات حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی، دادستان کل کشور در صحن رضوی حرم مطهر استفاده می‌کنند و قبل از سخنران نیز سید عبدالحمید القوصی از علما و انقلابیون کشور یمن نیز سخنرانی می‌کند.

 

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد:‌ با تدابیری که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات، شهرداری و سازمان اتوبوسرانی صورت گرفته است، سرویس‌دهی از ساعت 7 تا 9 صبح به صورت رایگان و همچنین قطار شهری هم به همراه مجموعه اتوبوسرانی از ساعت 7 تا 9 صبح اقشار مختلف مردم را تا خیابان امام رضا(ع) محل راهپیمایی سرویس می‌دهد که 100دستگاه اتوبوس برای دانش‌آموزان، 30 دستگاه برای خانواده‌های شهدا و 400 دستگاه عمومی جهت سرویس دهی قرار داده شده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد‌: طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی سمت راست خیابان امام رضا(ع) برای برادران و سمت چپ برای خواهران جانمایی شده است؛ تا از این مسیرها راهپیمایی 22 بهمن انجام شود همچنین در انتهای مسیر از ورودی باب الرضا برادران و باب الجواد خواهران به صحن جامع رضوی حرم مطهر مشرف می‌شوند./934/302/ب1

ارسال نظرات