۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۳۱۵۹۳۷
حجت الاسلام غفوری:

برخی با سخن گفتن علیه شورای نگهبان زمینه نفوذ دشمن را فراهم می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران گفت: اگر یک مسؤول سیاسی سخنانی علیه رهبری و شورای نگهبان ایراد می کند در واقع مسیر ورود دشمن را مهیا کرده و به تعبیری این افراد نقش پیش قراول را ایفا می کنند.
حبيب الله غفوري

حجت الاسلام حبیب الله غفوری مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مهم ترین آسیب هایی که متوجه نظام جمهوری اسلامی است، گفت: غارت گری و ناتوی فرهنگی از جمله اقدامات دشمن است که سال ها پیش علیه مردم ایران برنامه ریزی شده است، آنها برای خالی کردن محتوای دینی و اخلاقی برنامه ویژه دارند.

 

حجت الاسلام غفوری با اشاره به موضوع نفوذ در کشور، گفت: دشمن می خواهد در تمامی زمینه ها افراد خود را وارد کشور کند و نفوذ آنها در زمینه فرهنگی با توجه به فرمایشات رهبری از اهمیت بیشتری برخوردار است، اگر می‌بینید فردی در روزنامه مقاله ای می نویسد و به نحوی تابو می شکند در واقع می خواهد زمینه ورود فرهنگ غرب را به کشور فراهم کند.

 

وی تصریح کرد: اگر یک مسؤول سیاسی سخنانی علیه رهبری و شورای نگهبان ایراد می کند در واقع مسیر ورود دشمن را مهیا می کند و به تعبیری این افراد نقش پیش قراول را ایفا می کنند.

 

مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهکارهای مقابله با آسیب هایی که متوجه انقلاب اسلامی ایران است، گفت: ما باید توجه کنیم مساله ای مانند برجام زمینه نفوذ سیاسی و اقتصادی دیگر کشورها به نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم نکند، به نظر می‌رسد مهم ترین هدف دشمن از برجام مساله نفوذ بوده است.


وی ادامه داد: برداشتن تحریم ها اگر به قیمت نفوذ رقم بخورد باید بگوییم که در کل اصل موضوع را از دست داده ایم./811/302/ب1

ارسال نظرات