۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۱۵۹۶۶
آیت الله خاتمی:

راهپیمایی 22 بهمن نمادی از انقلابی ماندن است/ دشمنان بدانند با یک ملت طرف هستند نه یک دولت

خبرگزاری رسا ـ آیت الله خاتمی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را نمادی از انقلابی ماندن دانست و تاکید کرد: پیام راهپیمایی 22 بهمن برای دوستان انقلاب این است که بدانند ملت ایران از آرمان های بلندش عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد؛ امت بزرگ ما با افتخار تمام از اسلام، قرآن و حاکمیت دین دفاع می کنند.
آيت الله خاتمي

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت حضر پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: اول پیروزی انقلاب مایه های سخنرانی این بود که انقلابی ماندن از انقلابی بودن مهم تر است.

 

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن هر ساله نمادی از انقلابی ماندن است، مردم با حضور خود در این راهپیمایی می گویند که همان انقلابی سال 1357 هستند که برای حاکمیت دین به صحنه آمدند؛ اینک که بحمدالله دین در کشور حاکم است برای پاسداری و نگهبانی آن در تلاش هستند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن به معنای بیعت مجدد جامعه با نظام مقدس اسلامی است، به تبیین پیام های حضور حماسی و پر شور مردم برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلام ایران پرداخت.

 

وی ادامه داد: این حضور پیامی که برای دوستان انقلاب اسلامی دارد این است که بدانند ملت ایران از آرمان های بلندش عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد؛ امت بزرگ ما با افتخار تمام از اسلام، قرآن و حاکمیت دین دفاع می کنند.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیام حماسه آفرینی مردم برای دشمنان ابراز داشت: دشمنان بدانند با یک دولت طرف نیستند بلکه با یک ملت حدود 80 میلیونی طرف هستند و دشمن توان مقابله با یک ملت را ندارد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات