۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۳۱۵۹۷۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ محکمی به توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با بیان این که حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به ترفندها و تحریم های دشمنان و راهی در جهت اقتدار همه جانبه ایران اسلامی خواهد بود، گفت: ملت ایران اسلامی استوار و با صلابت تر از گذشته در این راهپیمایی عزت آفرین شرکت می کند.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمد باقرمحمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، برضرورت حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بزرگ تأکید کرد.

 

وی با اشاره به این که حماسه 22 بهمن همواره در معادلات دشمنان تأثیر بسیاری دارد، گفت: همواره پس از حضور میلیونی ملت ایران در این حماسه عظیم لحن دشمنان نظام تغییر می کند.

 

امام جمعه نکا با بیان این که حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به ترفندها و تحریم های دشمنان و راهی در جهت اقتدار همه جانبه ایران اسلامی خواهد بود، گفت: ملت ایران اسلامی استوار و با صلابت تر از گذشته در این راهپیمایی عزت آفرین شرکت می کند.

 

حجت الاسلام لائینی ادامه داد: مردم با بصیرت کشورمان در مراحل مختلف حساس این انقلاب، همواره دلبستگی خود را به انقلاب و نظام و ارزش ها نشان داده اند و این بار نیز با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی رقم می زنند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن قدردانی و پاسداشت از استقلال و آزادی است، گفت: با حضور در راهپیمایی امسال به مستکبران اعلام خواهیم کرد که تا آخرین نفر و نفس با قدرت‌های سلطه‌گر و استکبار توطئه‌گر مبارزه خواهیم کرد.

 

وی با بیان این که باید اصل نظام و حیثیت آبرو و انقلاب در راهیپیمایی 22 بهمن ماه حفظ شود و این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد، ادامه داد: دشمنان نظام همواره تلاش کردند حضور ملت ایران را در صحنه های حساس و تعیین کننده این انقلاب کمرنگ کنند که با هوشیاری و بصیرت این ملت نقشه های آنها با شکست مواجه شده است.

 

امام جمعه نکا اضافه کرد: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب به دشمنان نشان خواهند داد که با گذشت 37 سال از انقلاب همان روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت در آنها هنوز وجود دارد و هیچ قدرتی نمی‌تواند این عظمت و عزت را درهم بشکند.

 

مدیر حوزه علمیه نکا با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در صحنه های مختلف این انقلاب همواره تعیین کننده و اثرگذار بوده است، گفت: هر چه حضور مردم در صحنه های اجتماعی و سیاسی پر رنگ تر باشد قدرت چانه زنی مسؤولان در عرصه سیاست خارجی بیشتر خواهد بود.

 

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که آمریکا و همپیمانانش با طراحی های مختلف در پی انزوای ایران اسلامی و کاهش قدرت سیاسی این کشور در عرصه جهانی و منطقه ای بودند، ادامه داد: اما امروز با مقاومت و ایستادگی ملت ایران، کشورمان به عنوان یک قدرت جهانی مورد توجه است.

 

امام جمعه نکا اظهار داشت: آنچه اکنون برای ما از خود نظام مهم تر است اتحاد و همدلی و حفظ اقتدار و حیثیت همه جانبه نظام است که باید در هر موقعیتی این مسأله حفظ شود و همه ما با تبعیت از رهبری در جهت اعتلای همه جانبه نظام و ارزش های آن گام برداریم.

 

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی هر ساله در 22 بهمن با راهپیمایی دشمن شکن خود بر اعتبار و درخشش انقلاب می افزایند و برگ زرین دیگری بر اوراق پر افتخار نظام اضافه می کنند، ادامه داد: وحدت و اتحاد مهم ترین عامل در رشد و تعالی انقلاب است.

 

امام جمعه نکا، 22 بهمن را نمای عینی اعیاد بزرگ اسلام یعنی عید فطر، قربان و غدیر توصیف کرد و افزود: شیرینی ظفر بعد از طاغوت، قربانی کردن اسماعیل های این کشور در پای اراده الهی برای حکومت اسلامی و اتمام نعمت الهی برای تحقق جمهوری اسلامی جلوه آن اعیاد بزرگ است./1317/302/ب1

ارسال نظرات