۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۱۵۹۸۴
حجت الاسلام والمسلمین قریشی:

سنگر مجلس باید به افراد شایسته سپرده شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ارومیه حضور در پای صندوق های رأی را موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواند و ابراز امیدواری کرد ملت در این صحنه پیروز و سربلند از میدان بیرون آیند و سنگر بزرگ مجلس را به دست افراد شایسته بسپارند.
امام جمعه اروميه در يادواره شهداي روحاني اهل سنت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای روحانی اهل سنت استان با اشاره به موضوع انتخابات، گفت: باید با حضور پرشور در پای صندوق های رای دشمن را ناامید کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ابراز امیدواری کرد: ملت در این صحنه پیروز و سربلند از میدان بیرون آیند و سنگر بزرگ مجلس را به دست افراد شایسته بسپارند.
 
 
امام جمعه ارومیه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را نمایش وحدت ملی خواند و گفت: ملت بصیر فردا در راهپیمایی بهمن شرکت می کنند تا مردم جهان بدانند که مردم ایران با وجود ادیان مختلف به صورت برادروار و همدل و همصدا در دفاع از خون شهدا حضور دارند.
 
 
استاد حوزه ودانشگاه تصریح کرد: به برکت خون شهداست که با وجود قومیت ها و مذاهب مختلف؛ اخوت، همدلی و برادری در جامعه حاکم است.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: هرکس دین اسلام را خوب بشناسد˓ یقینا آرزوی شهادت کرده و منتظر ملاقات خدا خواهد بود.
 
 
وی با اشاره به آیات قرآن کریم زنده بودن شهدا را در برزخ، احیای خاص نسبت به مابقی انسان ها عنوان کرد و اذعان داشت: شهیدان حالت حیات برتری را نسبت به افراد معمولی دارند.
 
 
امام جمعه ارومیه با اشاره به آیات و روایات گفت: خداوند به خانواده ی شهدا بسیار لطف داشته و ذریه آنها را هم به پدرانشان ملحق خواهد کرد.
 
 
یادآور می شود، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 26 شهید روحانی اهل سنت آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، امام جمعه اهل سنت ارومیه، فرمانده سپاه شهدا استان و جمعی از مسؤولان و روحانیان اهل سنت و شیعه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد./936/202/ب1
ارسال نظرات