۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۳۱۶۰۳۸

دعوت مدیریت حوزه علمیه استان قم از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مدیریت حوزه علمیه استان قم با صدور بیانیه‌ای، همه آحاد ملت شریف ایران را در راهپیمایی دشمن‌شکن و وحدت‌آفرین یوم الله 22 بهمن فرا خواند.
دعوت مديريت حوزه علميه استان قم براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیریت حوزه علمیه استان قم با صدور بیانیه‌ای، همه آحاد ملت شریف ایران را در راهپیمایی دشمن‌شکن و وحدت‌آفرین یوم الله 22 بهمن فرا خواند.

متن این بیانیه بدین شرح است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقًا

 

22 بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب اسلامی و یکپارچگی ملت سرافراز ایران است، روزی که ابراهیم زمان، سرزمین اسلامی را از سلطه هزاران ساله بت‌های طاغوت و استکبار رهایی بخشید و غرور پلید و پوشالی‌شان را بر زمین کوبید.

  

و اکنون، سی و هفتمین سالگشت روزهای مقدس گلوله و فریاد، در حالی فرا می‌رسد که ایران اسلامی در اوج اقتدار علمی و فناوری در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی قرار دارد و با اقتدار در مقابل استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای صهیونیسم ایستاده و همچنان شاهد عظمت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به بار نشستن شجره طیبه‌ای هستیم که «أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء» است.

 

مدیریت حوزه علمیه استان قم، با الهام از مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، ضمن دعوت از آحاد ملت مسلمان، برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن ماه، همدوش و همگام ملت شجاع و سرافراز ایران، با شعار مقاومت و بصیرت، در مقابل حَربه کهنه نفوذ، تحریم و تهدید مستکبران و ایادی‌شان، صدای جاودان خویش را بلندتر از همیشه بر تارک تاریخ طنین انداز می‌کند و تحت لوای رهبر فرزانه و عزیز انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای، با اعتماد و اعتقادی راسخ‌تر از همیشه این روزهای با شکوه را به حماسه سیاسی دیگری بدل خواهد ساخت و غریو دشمن‌شکن الله اکبر، پر صلابت تر از همیشه از حنجره سرخ ملت‌های بیدار برخواهد خواست و زانوی ناتوان دشمنان یاوه‌گو و فتنه گران خیانت‌کار را بر خاک ذلت و خواری خواهد نشاند. ان‌شاءالله./998/د103/ی

  

منبع:  مدیریت حوزه علمیه استان قم

ارسال نظرات