۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۳۱۶۰۴۰
رییس تبلیغات اسلامی ملایر:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقشه‌های شوم استکبار را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی ملایر گفت: نظام اسلامی ایران و انقلاب اسلامی امروز زیر ذره بین کشور های غربی قرار دارد و لازم است که همه مردم و مسؤولان با حضور خود مشت محکمی بر دهان کشورهای غربی زنند و نقشه های شوم استکبار جهانی را بی نتیجه گذارند.
  22 بهمن

حجت الاسلام داوود عباسی رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: آن چه که موضوعیت دارد و می تواند امنیت کشور را بالا ببرد و سبب نا امیدی دشمن شود حضود حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است.

 

وی به اهمیت و ضرورت اتحاد و همگرایی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: همه مردم برای آن که دچار اختلاف و تشتت نشوند فرمایش امام و رهبری را سرلوحه اعمال خود قرار دهند برای آنکه قانون اساسی برگرفته از امام و رهبری است.

 

حجت الاسلام عباسی احترام و رعایت قانون اساسی کشور را امری لازم توصیف کرد و گفت: همه آحاد جامعه باید التزام به قانون اساسی را بپذیرند هرچند که در راستای منافع آنها نباشد به نظر می رسد در این صورت است که مشکلات کشور برطرف می شود.

 

وی با تاکید به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: نمی توان همه افراد را یکسان دانست و چنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند معیار و ملاک سنجش، تفکر انقلابی افراد و کسانی که نظام اسلامی را باور دارند است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر تصریح کرد: برخی افراد مغرضانه در پی به حاشیه کشاندن فضای انتخاباتی کشور هستند و برخی دیگر منافع حزبی و جناحی خود را به منافع انقلاب و ملت ترجیح می دهند و این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر بیش از هر چیز به اتحاد و همگرایی نیازمند است.

 

وی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان که در هفتم اسفند ماه برگزار می شود بسیار مهم و سرنوشت ساز است و مسأله ای که اهمیت آن را دو چندان می کند حضور پر شور و پر رنگ مردم در پای صندوق های رای است.

 

حجت الاسلام عباسی در پایان با اشاره به اهمیت و ضرورت شرکت در راهپیمای یوم الله22 بهمن گفت: نظام اسلامی ایران و انقلاب اسلامی امروز زیر ذره بین کشور های غربی قرار دارد و لازم است که همه مردم و مسؤولان با حضور خود مشت محکمی بر دهان کشورهای غربی زنند و نقشه های شوم استکبار جهانی را بی نتیجه گذارند./979/302/ب1

ارسال نظرات