۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۳۱۶۰۴۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

مهم ترین دلیل ماندگاری انقلاب، تکیه بر نعمت رهبری و ولایت واحد است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی، گفت: مهم ترین دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر نهضت‌ها تکیه بر نعمت رهبری و ولایت واحد است.
حجت الاسلام نجات فياضي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، میؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل، عصر امروز در یادواره شهدای فصل زمستان و انقلاب اردبیل، خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نهضت آزادی‌بخش به نسبت سایر نهضت‌ها جاودانه و ماندگار مانده است دلایلی دارد که نخستین دلیل تکیه این انقلاب بر نعمت رهبری و ولایت واحد است.

 

وی افزود: اگر به وصیت‌نامه شهدا نیز توجه کنیم همه آنها تاکید و توصیه اصلی‌شان بر این است که در تداوم راه امامت و ولایت ملت لحظه‌ای غفلت نکنند.

 

حجت الاسلام فیاضی تصریح کرد: در دوران مشروطیت دشمنان از تشدد رهبری استفاده کردند و سعی‌شان بر این بوده تا به این نهضت عظیم ضربه وارد کنند که در این کار موفق شدند.

 

وی بیان داشت: دودستگی که بین رهبری مصدق با آیت‌الله کاشانی در نهضت ملی رخ داد دلیل اصلی شکست خوردن این نهضت مردمی در سال‌های گذشته بود اما به برکت انقلاب اسلامی ما در خط ولایت حرکت کرده و اجازه ندادیم تا دشمن از تفرقه و نفاق به نفع خود استفاده کند.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اظهار داشت: عده‌ای با طرح شورای رهبری قصد دارند همان مصیبتی را بر سر مردم بیاورند که در دوران مشروطه به وجود آمد و از همین رو برای مجلس خبرگان نقشه کشیدند اما ملت پاسخ آنها را در هفت اسفند با انتخاب افراد شایسته برای حضور در جایگاه مجلس خبرگان می دهند.

 

حجت الاسلام فیاضی دلیل دیگر ماندگاری و حیات طیبه انقلاب را در این 37 سال، بصیرت و آگاهی مردم بیان کرد و گفت: مردم این عهد و پیمان‌شان را محکم‌تر خواهند کرد تا به دشمنان ثابت کنند که انقلاب اسلامی و پایداری آن مرهون حضور آگاهانه مردم در صحنه است.

 

وی تصریح کرد: سومین دلیل ماندگاری جمهوری اسلامی ایران تاکید بر استقلال، امنیت و پایداری است که دشمنان از این امنیت ملت ایران در واهمه و هراس هستند.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تکیه ملت ایران را بر اسلام ناب محمدی عنصر نفوذناپذیری دشمن یاد کرد و یادآور شد: هر چقدر دشمن تلاش می‌کند تا از قدرت نفوذ ملت ایران بکاهد اما این ملت در صحنه آماده و حاضر است و هیچ وقت حاضر نیست صحنه را خالی بگذارد.

 

حجت الاسلام فیاضی پیروزی ملت‌های مسلمان منطقه را در مبارزه با گروه‌های تکفیری و داعشی یادآور شد و عنوان کرد: خود غربی‌ها امروز به ملت ایران التماس می‌کنند تا در مهار داعش آنها را یاری کنند.

 

وی افزود: این قدرت ملت ایران و شهداست که سبب شده آمریکا به ذلت بیفتد و نمودی از این ذلت را در دستگیری تفنگ‌داران آمریکایی با درایت نیروی دریایی سپاه پاسداران مشاهده کردیم که برای همیشه زمینه نابودی استکبار را فراهم آورده است./937/202/ب1

ارسال نظرات