۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۳۱۶۰۸۴
مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب تحقیر آمریکای سلطه‌گر خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) گفت: 22 بهمن روز تجلی اقتدار و عزت ملی انقلاب اسلامی است و حضور پر شور مردم سبب تحقیر دشمنان بخصوص آمریکای سلطه‌گر خواهد بود.
راهپيمايي22 بهمن

نرگس یاوران، مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور پرشور طلاب معزز، همگام و هم‌صدا با مردم همیشه در صحنه،گفت: در طلیعه 38 سالگرد پیروزی انقلاب مردم مقتدر ایران تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام خواهند کرد.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) بیان داشت: در روز یوم‌الله 22 بهمن، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به پاسداشت خون پاک شهدا و امام شهدا، غریو فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به آمریکا و دشمنان نظام خواهند فهمانند که آمریکا همان شیطان بزرگ است و در اذهان عمومی کوچک‌ترین خللی ایجاد نشده است.

 

یاوران ابراز کرد: 22 بهمن روز تجلی اقتدار و عزت ملی انقلاب اسلامی است و حضور پر شور مردم سبب تحقیر دشمنان بخصوص آمریکای سلطه‌گر خواهد بود.

 

وی افزود: مردم در راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شور و شعور خود را که بر گرفته از بصیرت است به منصه ظهور می‌رسانند و این همان استکبار ستیزی در برابر دشمن است.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی فردا حاکی از اتحاد ملی و عزمی راسخ است که این امر سدی در برابر نفوذ و توطئههای دشمنان محسوب می‌شود.

 

یاوران در پایان خاطر نشان کرد: طلاب و اساتید حوزه علمیه نجمه خاتون(س) فردا هم صدا با ملت انزجار خود را از دشمنان اسلام به ویژه آمریکا به جهانیان نشان خواهند داد./813/303/ب2

ارسال نظرات