۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۳۱۶۰۸۶

طنین بانگ الله اکبر از آستان ملکوتی حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ همزما با شب سالروز پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی ندای الله اکبر از مناره های گنبد طلایی رنگ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) طنین انداز شد.
طنين شدن نداي الله اکبر در آستان حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی ندای الله اکبر از مناره های گنبد طلایی رنگ آستان حضرت معصومه(س) مبدأ و خاستگاه انقلاب اسلامی بلند شد.

 

در این مراسم که همه ساله به پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم طاغوتی ستم شاهی برگزار می شود تمامی زائران و مجاوران آستان بانوی کریمه به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی ندای الله اکبر سر دادند.

 

همانطور که در روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی بلند شدن ندای الله اکبر از پشت‌بام خانه‌ها دشمنان انقلاب را گیج کرده و لرزه بر اندام آن‌ها می انداخت، بلند شدن امروز ندای الله اکبر هم تن دشمنان اسلام و انقلاب را به لرزه درآورده و به مستکبران یادآوری می‌کند که همچنان مردم بر بیعت خود با امام انقلاب استوار هستند و هدف اصلی آن‌ها اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی امام زمان(عج) است.

 

بلند شدن دوباره ندای الله اکبر در شب پیروزی انقلاب اسلامی از آستان حضرت معصومه(س) بار دیگر به مستکبران یادآور شد که همان‌گونه که انقلاب از این حریم قدسی اهل بیت(ع) آغاز شده همچنان بر گرد وجود این حریم قدسی ادامه داشته و ملت ایران، این ندا و این انقلاب را تا انتشار جهانی اسلام و فراگیر شدن حکومت عدل الهی ادامه خواهند داد و ندای الله اکبر امشب به دشمنان انقلاب نشان داد که با وجود تمامی تحریم ها و حتی مذاکره با دشمن نهضت ادامه داشته و مذاکره با استکبار به معنای سازش با استکبار نیست./968/ن604/ی

ارسال نظرات