۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۳۱۶۱۰۴
آیت‌الله ایمانی:

وظیفه روحانیان و مبلغان جهت گیری صحیح در مسیر انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در فارس گفت: برای پیروزی انقلاب رهبری نقش مهمی دارد به طوری که می‌تواند یک جامعه را به کمال برساند یا اینکه مانند فرعونیان آن را به انحطاط بکشاند.
آيت الله ايماني

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس، در گردهمایی روسای دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه 30 شهرستان فارس با بیان اینکه کار انبیا بازگشایی رمز گنجینه‌های خرد و دانایی بر مردم بوده است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) از دوران جوانی به این امر واقف بودند که اگر روحانیت از امکانات خود بهره لازم را ببرد، می‌تواند مردم را بسیج کرده و حکومت‌های دیکتاتوری را در هم بشکند.

 

وی خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی روحانیت در طول تاریخ، نقش آن‌ها به عنوان امام و رهبر جامعه و مردم بوده است که با از خودگذشتگی ها و تلاش‌های بسیار در طول تاریخ به دست آمده است.

 

امام جمعه شیراز با تصریح اینکه امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بودند و حفظ و نگهداری آن بر عهده مردم است، گفت: جهت گیری صحیح در مسیر انقلاب اسلامی وظیفه آحاد روحانیون و مبلغین اسلامی است که اگر از این فرصت استفاده نکنیم هم فرصت را سوزانده‌ایم و هم انقلاب را از دست می‌دهیم.

 

آیت الله ایمانی در ادامه به نقش مردم و باورهای آنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: هیچ کس نمی‌تواند نقش مردم را نادیده بگیرد و اگر ما در کلام، عمل و موضع گیری خود کاری کنیم که باور و اعتقادات مردم تضعیف شود، گناه غیرقابل بخششی مرتکب شده‌ایم.

 

وی با اشاره به تخریب برخی افراد در ایام انتخابات گفت: تخریب یکدیگر جز خرابی و فساد در جامعه چیزی در بر ندارد و ما به عنوان ناهیان منکر باید تا می‌توانیم از تخریب افراد که موجب تهمت و غیبت می‌شود، جلوگیری کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در فارس در پایان متذکر شد: دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری و قدرت در کشور است که با نفوذ در این مراکز مانند موریانه از داخل انقلاب را تخریب کنند./919/102/ب1

ارسال نظرات