۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۳۱۶۱۲۶
رییس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ:

عمل کردن به قانون کشور را در برابر مشکلات بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ گفت: اگر کسی خللی در عمل به قانون وارد کند باید منتظر هرگونه صدمه و آسیب در جامعه اسلامی باشیم.
حجت‌الاسلام قمري نيا

حجت الاسلام حسینعلی قمری نیا رییس دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه خون هزاران شهید بنا شده است.

 

حجت الاسلام قمری نیا حضور مردم در صحنه انتخابات را از ویژگی های مردم همیشه در صحنه مردم ولایتمدار خواند و گفت: هرکس که برای امنیت و کان انقلاب اسلامی دغدغه دارد، در پی حضور پرشور در صحنه انتخابات و 22 بهمن است.

 

وی در ادامه به شرایط حساس کشورهای منطقه و ایران اشاره کرد و گفت: امنیت حال حاضر کشور مرهون خون شهدا است و مردم باید آن را قدردان بوده و از آن حفاظت و نگهداری کنند.

 

رییس دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: برخی مسایل در همه کشورها وجود دارد و نباید وجود برخی از مشکلات در جامعه را بهانه قرار داده واز برکات نظام اسلامی چشم بپوشیم.

 

وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام خمینی مبنی بر اینکه حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است، گفت: حضور همه مردم در حفظ ارزش های انقلاب بسیار مهم است و انسان بی تفاوت نسبت به آینده کشور، دچار خسران میشود.

 

حجت الاسلام قمری نیا قوانین جمهوری اسلامی ایران را مترقی توصیف کرد و افزود: چنانکه امام خمینی در تحریر الوسیله می فرمایند زیر پا گذاشتن قانون، عمل نکردن به شرع مقدس است.

 

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و اینکه همه مردم و مسؤولان باید به مر قانون عمل کنند، تاکید کرد: اگر کسی خللی در عمل به قانون وارد کند باید منتظر هر گونه صدمه و آسیب در جامعه اسلامی باشیم./979/302/ب1

ارسال نظرات