۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۳۱۶۱۳۱
مدیر حوزه های علمیه برادران آذربایجان غربی:

تنها راه مقابله با نفوذ دشمن بصیرت افزایی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل حوزه های علمیه ی استان آذربایجان غربی گفت: نفوذ دشمن خطری جدی است و تنها راه مقابله با آن بصیرت افزایی مردم است.
حجت الاسلام محمدي، مديرکل حوزه هاي علميه برادران آذربايجان غربي

حجت الاسلام محمدی، مدیرکل حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به نقش روحانیت در تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی، گفت: عامل اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند ولی حرکت دهنده مردم به سوی اهداف انقلاب، از طریق علمای دین بوده است.

 

وی گفت: قشر روحانیت و در راس آن، مراجع تقلید در راستای بقای انقلاب نقش بسزایی دارند.

 

مدیرکل حوزه های علمیه آذربایجان غربی اساسی ترین رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را تناسب ارزش های انقلاب با فطرت مردم عنوان کرد و افزود: حاکمیت ارزش های دینی و اخلاقی و جهانی بودن اهداف انقلاب از مقوله های دیگر ماندگاری انقلاب اسلامی هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب اسلامی به نمایش گذشته و استمرار آن را می کنند.

 

بصیرت افزایی راه مقابله با خطر نفوذ دشمن است

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به مدیریت ها و هدایت های مقام معظم رهبری در طول دوران زعامت ایشان، گفت: برای ماندگاری انقلاب اسلامی و مقاومت مردم در برابر دشمنان وجود رهبری واحد الزامی است.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در فتنه ی 88 و یا آشفته کردن منطقه و همچنین ایجاد تحریم ها، افزود: در سایه ی تدابیر معقولانه و مدیریت مقام معظم رهبری بود که دشمنان نتوانستند امنیت ایران را به خطر انداخته و کاری از پیش ببرند.

 

مدیرکل حوزه های علمیه ی آذربایجان غربی، نفوذ دشمن را مهم ترین تهدید برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگرچه در راه انقلاب بهای سنگینی پرداخته ایم اما با پشتیبانی ولایت فقیه و حمایت ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروزی از آن ما بوده است.

 

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، نفوذ دشمن خطری جدی است و تنها راه مقابله با آن بصیرت افزایی مردم است.

 

حجت الاسلام محمدی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال و عزت مردم ایران در مقابل دشمنان یاد کرد./936/302/ب1

ارسال نظرات