۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۳۱۶۱۳۲

آغاز راهپیمایی حماسی 22 بهمن در سراسر کشور

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف کشورمان با حضور گسترده اقشار مردمی آغاز و فریاد استقلال آزادی، جمهوری اسلامی، و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر در ایران اسلامی طنین انداز شد.
22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن از لحظاتی قبل با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی در سراسر کشور آغاز شد.

 

ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارند و وفاداری خود را به آرمان های بلند نظام، امام و رهبری نشان می دهند و جانی تازه به انقلاب اسلامی می بخشند.

 

راهپیمایی 22 بهمن شاهد حضور گروه های مختلف مردمی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی است و همه سلایق آمده اند تا در جشن انقلاب سهیم باشند.

 

قرار است تا ساعتی دیگر رییس جمهور در میدان آزادی در جمع راهپیمایان تهران سخنرانی کند.

 

در شهر مقدس قم نیز مردم از نقاط مختلف شهر خود را به میدان شهید مطهری رسانده اند و تا لحظاتی دیگر راهپیمایی اصلی از این میدان به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) آغاز خواهد شد.

 

راهپیمایان قم مسیر میدان مطهری، خیابان اراک، پل حجتیه، چهار راه شهدا، خیابان آیت الله مرعشی نجفی به سمت حرم مطهر را راهپیمایی خواهند کرد. /924/پ203/ج

ارسال نظرات