۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۳۱۶۱۵۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

راهپیمایی 22 بهمن یادآور ایثارگری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان راهپیمایی 22 بهمن را یادآور ایثارگری ملت ایران در دوران انقلاب عنوان کرد و گفت: 22 بهمن روز ایستادگی ملت ایران است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، جچت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز پر شور و شوق همراه با بصیرت و آگاهی است.

 

وی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را یادآور ایثارگری ملت ایران بیان کرد و افزود: در این روز بزرگ و تاریخی ملت ایران بار دیگر به دنیا ثابت کردند پای آرمان های انقلاب محکم ایستاده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی  یادآور شد: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز نمایش وحدت، بیانگر تجلی و اراده مردم برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نماد صیانت از انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که انقلاب اسلامی همچون شمسی بود که با طلوع خود امروز انوارش تا بی کران ها صادر شده است، گفت: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در سایه حضور همیشه در صحنه ملت ایران تجلی یافته است.

 

وی در ادامه عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت و ولایت پذیری ملت ایران به پیروزی رسید و امروز این وحدت با حضور مردم تجلی یافته است.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که فجر انقلاب با یاری خدا محقق شد، خاطرنشان کرد: با وجود رهبر فرزانه انقلاب، درایت و بصیرت ایشان این انقلاب از دسیسه های دشمن در امان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تلاش دشمن برای جدایی مردم از انقلاب اظهار داشت: حضور مردم در صحنه های انقلاب خنثی کننده دسیسه های دشمن و انقلاب است.

 

وی در ادامه با اشاره به انتخابات هفت اسفند گفت: حضور مردم در انتخابات پیش رو مشت محکم ملت ایران اسلامی بر توطئه های دشمنان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: ملت ایران با خلق حماسه ای تاریخی در هفت اسفند به دشمنان ثابت خواهند کرد هیچ گاه از آرمان های انقلاب دست نخواهند کشید./9451/202/ب1

ارسال نظرات