۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۳۱۶۱۶۲
با وجود سرمای شدید؛

مردم اردبیل حماسه‌ای دیگر آفریدند

خبرگزاری رسا ـ مردم اردبیل با وجود سرمای شدید در راهپیمایی 22 امسال حضوری گسترده و چشمگیر داشته و حماسه ای دیگر خلق کردند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، امروز مردم اردبیل همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن، با حضور گسترده و پرشور، پشتیبانی خود را از ولایت در صفحه خاطرات حماسی سال 94 ثبت کردند. 

 

‌امروز مردم استان اردبیل با وجود سرمای شدید هم‌پای تمام ایرانیان باری دیگر به استقلال رسیدن میهن خود را جشن گرفتند و در راهپیمایی، این سرافرازی را به گوش جهانیان رساندند.

 

مردم اردبیل در 22 بهمن امسال بلند‌تر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار سر دادند و حماسه تاریخی خلق کردند.

 

در راهپیمایی 22 بهمن گروه های مختلف مردمی از همه سلایق آمده اند تا در جشن انقلاب سهیم باشند و به دنیا نشان دهند که هیچ وقت از آرمان ها و اهداف انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه فاصله نخواهند گرفت.

 

گفتنی است؛ در شهرها و روستاهای دیگر استان اردبیل نیز مردم مومن و خداجو با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن عهدی دوباره با رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی بسته و برگی زرین به افتخارات جمهوری اسلامی افزودند./937/202/ب1

ارسال نظرات