۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۳۱۶۱۶۵
مسؤول روابط عمومی سپاه:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمایش قدرت ملی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی سپاه قدرت ایران را در وحدت و انسجام ملی تحت ولایت فقیه دانست و گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدرت و انسجام خود در سایه ولایت فقیه را در سطح جهانی به نمایش گذاشتند.
سردار شريف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، سردار رمضان شریف، مسؤول روابط عمومی سپاه کشور در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن شهرستان بابل با گرامیداشت آغاز سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی طلیعه ای جدید از گفتمانی برای اداره جامعه بر اساس پیوند دین و سیاست در عرصه جهانی عرضه کرد.

 

وی با تجلیل از ایستادگی ملت ایران بر آرمان های انقلاب افزود: ما تنها انقلابی هستیم که بعد از حدود چهار دهه از عمر آن، همچنان مردم آن بر آرمانهای انقلاب وفادار و مصمم و ایستاده هستند.

 

مسؤول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اثر گذاری انقلاب اسلامی در عرصه جهانی، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زلزله ای بزرگ را با متن فرهنگ اسلام و اهل بیت گفتمان انقلاب اسلامی را به جهان بشریت عرضه کرد.

 

وی به علل توطئه های سنگین دشمنان علیه انقلاب اسلامی پرداخت و ادامه داد: همه سنگ اندازی دشمنان برای جلوگیری از توسعه گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

سردار رمضان شریف ایستادگی با بیان این مطلب انقلاب همچنان با طراوت و با انرژی متراکم است، تصریح کرد: همه طرفندهای دشمنان نه تنها به شکست کشیده شد بلکه فرصت هایی را بر صیقل یافتن و سرعت بخشیدن به انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

 

وی به مخالفت سردمداران دو بلوک شرق و غرب با ایجاد انقلاب اسلامی و نشر اندیشه های آن در عرصه جهانی، تاکید کرد: مخالفت اولیه دو بلوک شرق و غرب با انقلاب اسلامی موثر نیفتاد و به فرموده امام راحل کمونیت به تاریخ پیوست و مقام معظم رهبری هم بر بن بست رسیدن امپریالیسم در آینده ای نزدیک وعده دادند.

 

مسؤول روابط عمومی سپاه کل کشور مخالفت با انقلاب اسلامی را برای جلوگیری از فراگیر شدن اسلام سیاسی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نسخه شفابخش جوامع بشری را در گرایش جهانیان به اسلام می داند و علت مخالفت با انقلاب در این نقطه است.

 

وی ادامه داد: امام راحل با تکیه بر فرهنگ اهل بیت با شجاعتی مثال زدنی و با تکیه بر توده های مردم انقلابی بزرگ را پایه گذاری کرد و خلف صالح امام این انقلاب، این راه را علی رغم موانع سنگین تری از دوران امام طی می کند.

 

سردار رمضان شریف ضمن بیان این مطلب که امروز خلأ بزرگ کشورهای دنیا نداشتن یک رهبر شجاع، مخلص و قدرتمند است، خاطرنشان کرد: صاحب اصلی انقلاب اسلامی ایران، حضرت ولی عصر است و مقام معظم رهبر به نیابت از ایشان این کشتی را در مسیر پر تلاطم امواج سهمگین به سمت ساحل نجات رهنمایی می کند.

 

وی افزود: ایران علی رغم قرار گرفتن زیر سنگین ترین فشارهای دشمنان و توطئه های خطرناک، امن ترین کشور منطقه غرب آسیا محسوب می شود و این به برکت خون شهدا و هدایت های امام و رهبر معظم انقلاب است.

 

مسؤول روابط عمومی سپاه کل کشور با تاکید بر مطالبات شهدا از ما به عنوان حافظان دستاوردهای انقلاب، تصریح کرد: ما با خون بیش از دویست هزارشهید و امام راحل پیمان بسته ایم که مطالبات و دستورات آنها را به اجرا در بیاوریم.

 

وی با اشاره به شکستن هیمنه آمریکا از سوی ملت قدرتمند ایران، افزود: سربازان و پاسداران انقلاب به پشتوانه معنوی این نظام بعد از 37 سال مبارزه با آمریکا توانستند، هیمنه آمریکا را با دستگیری تفنگداران متجاوز این کشور بشکنند.

 

سردار رمضان شریف با بیان این مطلب که قدرت نظامی آمریکا در مقابل عظمت ملت ما کوچک است، اظهار داشت: 10 تفنگدار آمریکا با تجهیزاتی که در مقابل تجهیزات پنج پاسدار غیور ایران قابل مقایسه نبود، با زانو زدن و گذاشتن دست بر روی سر در میان امواج خروشان خلیج فارس تسلیم شدند.

 

وی ادامه داد: تسلیم تفنگداران آمریکا در مقابل پاسداران جوان ایران در حقیقت تسلیم قدرت آمریکا در مقابل انگیزه و ایمان ملت ایران است.

 

مسؤول روابط عمومی سپاه کل کشور راهپیمایی 22 بهمن را اوج انسجام و اتحاد ملی برای پاسداری از انقلاب دانست و گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایش قدرت ملی ما بود و حضور معنا دار در انتخابات هفتم اسفند یکبار دیگر دشمنان را مایوس خواهد کرد و مردمسالاری دینی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

 

وی افزود: اگر در فرهنگ دینی و اطاعت به دینی و عدم تبعیت از رهبری و کوتاهی در خدمت به ملت کوتاهی شود، انقلاب ما با خطرات مواجه می شود./1313/202/ب1

ارسال نظرات