۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۱۶۱۸۵
معاون مجمع جهانی تقریب مذاهب تأکید کرد؛

ضرورت تعامل بیش از پیش مردم و حکومت

خبرگزاری رسا ـ معاون مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: مردم و حکومت باهم تعامل و دلسوزی داشته باشند و در این صورت است که نظام جمهوری اسلامی مورد توجه و رحمت خدا واقع می‌شود.
 منشور انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام حامد علم الهدی معاون مجمع جهانی تقریب مذاهب امروز در جمع مردم بندرعباس، گفت: دشمنان ما بدانند حکومتی که حکومت خدا بر مردم باشد بر تمام حکومت های ظالم و مستکبر غالب است و حکومتی که معمار کبیر انقلاب برپا کرد یک نوع حکومت خدا برمردم بود.

 

حجت‌الاسلام علم الهدی با بیان اینکه برخی از کوته نظران و دشمنان نظام  می‌گویند چگونه است که ملت ایران  پس از 37 سال هنوز هم بر اعتقاداتتان ماندگار و پابرجا هستند، افزود: کسانی که فکر می کنند مردم  نسبت به انقلاب تردید دارند و یا اینکه از انقلاب خود پشیمان شده و یا می‌شوند، کور خوانده‌اند چرا که ملت همیشه بیدار ایران اسلامی همواره با حضور در صحنه‌ها، مهر ناکامی را بر توطئه‌های شوم دشمنان نظام کوبیده است.

 

معاون مجمع جهانی تقریب مذاهب ادامه داد: در طول تاریخ حکومت‌ها به دو قسم حکومت‌های الهی و حکومت‌های مادی تقسیم می‌شوندکه هر یک از این حکومت‌ها با هم تفاوت دارد، نخستین امتیاز حکومت الهی توجه به خدای متعال است و قوانینی که از سوی خدای متعال آمده به اجرا درمی‌آید.

 

وی با اشاره به این‌که حکومت‌های الهی به‌دنبال برقراری عدالت هستند، تاکید کرد: اساس حکومت‌های غیرالهی بر فساد، ظلم، تعدی، تجاوز، سلطه‌گری و قدرت‌طلبی است.

 

حجت الاسلام علم الهدی ادامه داد: آنچه در اروپا و غرب جلوه‌گری می‌کند انتخاب مردم و حکومت مردمی است، ما حکومت خود را بالاتر از دموکراسی می‌دانیم و خداست که بر مردم حکومت می‌کند.

 

وی در ادامه گفت: در صورتی‌که مردم به اوامر الهی توجه داشته باشند و باهم برادرانه رفتار کنند و هم‌چنین مردم و حکومت باهم تعامل و دلسوزی داشته باشند، نظام جمهوری اسلامی موردتوجه و رحمت خدا واقع می‌شود.

 

حجت الاسلام علم الهدی در ادامه  با بیان اینکه صحبت‌های اخیر رهبری می‌تواند آیین نامه محکمی برای انتخابات کشور باشد، گفت:‌ اگر حق‌الناس هم مورد توجه قرار گیرد و مراعات شود ضمانت و صیانت از رای مردم را در مراحل انتخابات به دنبال دارد./851/202/ب1

ارسال نظرات