۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۳۱۶۱۹۲
امام جمعه پلدختر:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن آزمون ولایتمداری ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که حضور در راهپیمایی 22 بهمن آزمون ولایتمداری ملت ایران بود، گفت: حضور دشمن شکن ملت ایران نشانه وفاداری به انقلاب و آرمان های انقلاب است.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در جمع راهپیمایان این شهرستان گفت: حضور گسترده مردم در این روز نشان دهنده وفاداری به انقلاب است.

 

وی با بیان این که حضور در راهپیمایی 22 بهمن عزت ملت ایران در جهان را به ظهور رساند، افزود: این حضور گسترده ملت ایران اسلامی هیمنه پوشالی آمریکا را شکست.

 

حجت الاسلام سوری حضور مردم در صحنه را نشان تبعیت از ولایت خواند و عنوان داشت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی  یوم الله 22 بهمن به دنیا ثابت کرد که با کفر و نفاق سرسازش ندارد.

 

وی با بیان این که مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن آزمون ولایتمداری ملت ایران بود.

 

امام جمعه پلدختر در ادامه تصریح کرد: ملت ایران از این آزمون سربلند بیرون آمدند و با لبیک گفتن به فرامین رهبر معظم انقلاب و با آگاهی و هوشیاری نسبت به توطئه های دشمنان به صحنه راهپیمایی با شکوه 22 بهمن آمدند.

 

وی با بیان این که امروز ملت ایران با حضوری پر شور ولایتمداری و حمایت از نظام را به جهانیان ثابت کردند، اظهار داشت: این حضور رفراندوم واقعی ملت بر سیاست، اقتصاد و فرهنگ با محوریت ولایت فقیه بود.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که امروز چشم تمام ملت های آزادی خواه جهان به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز بوده است خاطرنشان کرد: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر زمینه ناامیدی دشمن را فراهم کرد./9451/203/ب1

ارسال نظرات