۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۱۶۱۹۷

حضور یکپارچه اقوام و ادیان آذربایجان غربی در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ اقوام و ادیان آذربایجان غربی با حضور پرشور و یکپارچه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، وحدت ملی را به نمایش گذاشته و به یاوه گویی ها و اختلاف افکنی های دشمنان پاسخی کوبنده دادند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، راهپیمایی 22 بهمن، سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف آذربایجان غربی برگزار شد.

 

آذربایجان غربی که به علت تعدد اقوام، ادیان و مذاهب به رنگین کمان اقلیت ها مشهور است، امروز با حضور همه مردم از هر قوم، مذهب و دین در راهپیمایی 22 بهمن وحدت ملی و انسجام اسلامی را به نمایش گذاشت.

 

بر خلاف توطئه ها و شیطنت های رسانه ای دشمن از ماه‌ها قبل، امروز راهپیمایی 22 بهمن و حضور پرشور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر 22 بهمن 57 را بازخوانی کرد و به دشمنان ثابت کرد که ملت ایران از هر جناح و گروه پای آرمانهای انقلاب، امام راحل و شهدا ایستادند.

 

مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم آذربایجان امروز بلندتر از هر زمان شنیده می شد تا ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی، بگویند که ملت بصیر و هوشیار این فریب خنده ها را نمی خورند و در مسیر ظلم ستیزی، قدمی عقب نمی کشیدند.

 

مردم ارومیه اعم از پیر و جوان، زن و مردم در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که مزین به نام الله است، بار دیگر فریاد «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» را سر دادند تا جهانیان بدانند که فرزندان غیور آذربایجان غربی با توکل بر خداوند، پشت سر رهبری و انقلاب خود قرص و محکم ایستاده اند.

 

مسؤولان استانی، لشکری، نظامی، انتظامی، روحانیان در کنار اصناف و بازاریان، دانشگاهیان و دانش آموزان نشان می داد که مردم همه در راه اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی در یک مسیر واحد حرکت می کنند.

 

حضور نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها در جمع راهپیمایی کنندگان، شور و شوق خاصی را در مسیر راهپیمایی ایجاد کرده بود و نوید حضور پرشور مردم را در پای صندوق های رای می داد.

 

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در ارومیه در مسیر خیابان امام خمینی (ره) تا میدان انقلاب برگزار شد و دکتر مظفر، عضو شورای تشخیص مصلحت نظام در اجتماع باشکوه مردم سخنرانی کرد./936/202/ب1

ارسال نظرات