۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۱۶۱۹۸
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

مهمترین عامل بقای انقلاب ولایت محوری است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر این که امت متصل به امام شکست ندارد گفت: نتیجه و تحلیل دشمنان جمهوری اسلامی و اسلام این که امت بی امام خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل به امام شکست ندارد و بعد می گویند 37 سال بقا و حیات انقلاب به خاطر پیوند عمیق امت با ولایت بوده است.
حجت الاسلام عبدالله حاج صادقي حجت الاسلام عبدالله حاج صادقي مراسم راهپيمايي 22 بهمن در ميدان بزرگ جهاد كاشان مراسم راهپيمايي 22 بهمن در ميدان بزرگ جهاد كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان بزرگ جهاد کاشان با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تأکید براین که انقلاب وقتی دینی شد ختم و پایانی ندارد گفت: انقلاب اسلامی با ایستادگی بر اصول و تکیه بر نفرت در برابر استکبار آمده است تا عالم را آماده نهضت ظهور کند.

 

 وی با اشاره به سه عامل مهم اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: عامل اول موتور حرکت اسلام، عامل دوم جهت دهنده حر کت ولایت و اقتدار بخش این حرکت  و عامل سوم مردم هستند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: آنچه که انقلاب را توانمند می کند حضور معنا دار مردم قهرمان ایران اسلامی در تمامی صحنه های انقلاب است از جمله در جشن 37 سالگی امروز است که با وجود سردی هوا و سختی ها و برخی از مشکلات در چنین برنامه های با هم متحد شده و با  وحدت و انسجام در برابر استکبار مشت محکم می شوند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه یاد آورشد: ملت ایران می گوید، اگر ما اعضای خانواده با هم اختلاف سلیقه هم داشته باشیم اما در برابر دشمن خطر ناک متجاوز، ید واحده شده و اجازه نفود را به دشمن نخواهیم داد.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به مردم به عنوان رکن سوم انقلاب گفت: دشمن معتقد است امت بی امام خطر ندارد و اگر امتی و جامعه و ملتی امام نداشت و رهبری که آن را هدایت کند نداشت، بی خطر است.

 

 وی با بیان این که امام بی امت اقتدار ندارد یاد آورشد: اگر جامعه ای امام داشت اما امت نداشت، مانند امیرمومنان و 250 سال امامت معصوم،  اگر امت با امام نبودند این امام هم کاری از پیش نمی برد.

 

امت بی امام خطر ندارد ، امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل به امام شکست ندارد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، با تأکید بر این که امت متصل به امام شکست ندارد گفت: نتیجه و تحلیل دشمنان جمهوری اسلامی و اسلام این که امت بی امام خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل به امام شکست ندارد و بعد می گویند 37 سال بقا و حیات انقلاب به خاطر پیوند عمیق امت با ولایت بوده است.

 

به گفته وی، اگر انقلاب اسلامی تا به امروز با اقتدار به پیش رفته است به این دلیل این است که هم رهبری فرماندهی را در دست داشته و هم امت فرمانبردار بودند، بنابراین دشمن به دنبال زدن نقطه اتصال امت با ولایت  است و تلاش زیادی می کند تا امت با ولایت متصل نباشند و فرمانبرولایت نباشند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به این که تلاش دشمن  برای نافرمانی مدنی، اختلاف و دوقطبی کردن ایران و زدن و قطع نقطه اتصال امت و با ولایت است.

 

 مهمترین عامل بقای انقلاب ولایت محوری است

وی با اشاره به این که مهمترین عامل بقای انقلاب ولایت محوری است یاد آورشد: این ولایت محوری است که ما را  از فتنه های خطر ناک عبورداده است و این ولایت محوری است که ما را در برابر سخت ترین مشکلات عبور داد.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر تقویت ولایت محوری گفت: توقیت ولایت مداری خواسته شهدا و مطالبه دین و دستور قرآن و رسول اکرم(ص) است که  مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن ، شکست دشمن را به همراه خواهد داشت.

 

وی با بیان این که،  استکبار ستیزی و گفتمان روحیه انقلابی آخرین رکن انقلاب اسلامی است که دشمن قصد دارد با ریختن موریانه به پای آن انقلاب را متزلزل کند یاد آورشد: رییس جمهور آمریکا بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اخیرا در سخنرانی خود می گوید ایرانی ها باید تصمیم بگیرند آیا یک حکومت هستند و یا یک انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی یاد آورشد: رییس جمهور آمریکا می گوید مردم ایران باید بین رفاه و آسایش و یا مرگ بر آمریکا را یکی را انتخاب کنند.

 

 به گفته وی، انقلاب وقتی دینی شد ختم و پایانی ندارد، بنابر این انقلاب اسلامی با ایستادگی بر اصول و تکیه بر نفرت در برابر استکبار آمده است تا عالم را آ ماده نهضت ظهور کند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر این که ما اشتغال و پیشرفت می خواهیم اما نه زیر سایه ظلم با آمریکا، بلکه با استقلال و تکیه بر داخل و با اعتماد به خدا و ولایت مداری گفت: قرآن به ما یاد داده است با تکیه بر دشمنان به رستگاری نمی رسیم و قرآن به ما یاد داده است با آمریکا دوستی نکنیم.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی تأکید کرد: استکبار این آرزو را به گور خواهد برد که روزی بتواند نفرت، انزجار، تبری و شعار مرگ بر آمریکا را از ملت قهرمان ایران اسلامی بگیرد.  

 

حضور در انتخابات یک گام دیگر برای تقویت چهار رکن انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام حاجی صادقی همچنین با تأکید بر مراقبت از چهار رکن انقلاب گفت: با هدایت رهبری و فرمانبری مسؤولین از رهبر و اطاعت مجلس و دولت و قوه قضائیه و نیروهای مسلح و ملت از رهبری چهار رکن انقلاب را تقویت خواهیم کرد.

 

وی حضور در انتخابات را یک گام دیگر برای تقویت چهار رکن انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن در انتخابات پیش رو به دنبال این است که ملت ایران بعد از برجام همان ملت انقلابی است و هنوز هم همان اعتماد را به نظام دارند و یا این که حضورملت ایران در صحنه انتخابات کم رنگ خواهد بود.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، حضور قوی و با شکوه و حداکثری و دشمن شکن در انتخابات را مهم قلمداد کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود، علاوه برحضور در انتخابات، حضور مردم باید جهت دار و دشمن شکن باشدتا مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را تشکیل دهیم که بتواند دنیا و استکبار جهانی را عصبانی کند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی اظهار امیدواری کرد، این جمله شهید بهشتی را که آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر را در روز جمعه 7 اسفند ماه امسال در پای صندوق رای تحق بخشیده تا دشمن متوجه شود این انقلاب، مجلس و خبرگانی درست می کند که دشمن نتواند در آن نفوذ کند.

 

وی با اشاره به شش ویژگی برای نمایندگان هر دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی را باید انتخاب کرد که، نسبت به اسلام تعهد کامل، نسبت به ولایت تبعیت مطلق، نسبت به دشمن تبری کامل، نسبت به مردم نوکری کامل داشته باشند و باورکنند مردم ولی نعمت هستند.

 

به گفته وی نماینده اصلح کسی است که نسبت به خطرها و دشمنی ها بصیرت کامل و نسبت به مسؤولیتی که انتخاب می شود توانایی کامل داشته باشد و برای مجلس خبرگان توانایی و اجتهاد لازم داشته باشد.

 

 حجت الاسلام حاجی صادقی یاد آورشد: اگر چنین کاندیدایی را تشخیص دادیم چه بهتر و اگر نتوانستیم، رهبر معظم انقلاب فرمود،  ببیند چه افرادی در عقبه و پشت سرکاندیدا ها هستند، اگر انسان های مومن، متعهد و با سابقه و دلسوز انقلاب هستند و این شش ویژگی را دارند از آنها تبعیت کنید.

 

وی اظهار امیدواری کرد، امروز با عنایت خدا و زیر لوای امام زمان(عج) ومالک اشتر امام زمان(عج) و مسلم امام زمان(عج) این انقلاب را اقتدار و با قدرت به پیش برده تا تحویل صاحب اصلی آن شود./1307/پ201/ج1

ارسال نظرات