۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۳۱۶۱۹۹

مردم مشهد با لبیک به ندای رهبر، حماسه‌ای دیگر خلق کردند

خبرگزاری رسا ـ امت ولایی ایران فارغ از هر حزب و گروه با شرکت در نمایش ایمان و اقتدار 22 بهمن، جهاد و حماسه ای دیگر آفریدند و این ریسمان بافته شده استقلال و آزادی را به حضور پرشکوه در انتخابات هفتم اسفند گره زدند.
  22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، امروز مردم ایران در 22 بهمن سالروز پیروزی اقتدار آفرین جمهوری اسلامی بار دیگر با حضور در این راهپماییی که نمایشی از قدرت و اراده ملت ایران است به ندای رهبر خویش لبیک گفتند و با سردادن فریاد "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" به جهانیان هشدار دادند که هنوز حامی ولایت و نظام هستند.



مردم انقلابی و ولایی مشهد مقدس نیز از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی همزمان و همراه با هموطنان خود در سراسر کشور در راهپیمایی 37 امین سالروز عزت و آزادی ملت ایران شرکت کردند تا نسبت به تمامی استکبار ستیزان جهان و به ویژه آمریکای جنایت کار اعلام برائت و بیزاری کرده و باردیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهیدان این مرز و بوم تجدید بیعت کنند و همه نقشه های شوم دشمن را نقش برآب کرده تا هرگز چشم طمع به استقلال و حریت ملت ایران نداشته باشند.



این راهپیمایی عظیم درحالی باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد که سردی هوای زمستانی مشهد نتوانست مانع عشق مردم به ارزش های اسلام و انقلاب شود و همگی پیر و جوان، کوچک و بزرگ با مشت هایی گره شده و با صلابت شعارهای استبار ستیزی" مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل" فریاد زدند و با این حضور ملی، تجلی حماسه ایران و ایرانی را به جهانیان و استکبار جهانی نشان دادند.



مادری که فرزندش را درآغوش داشت از علت حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن گفت و این که می خواهم ارزش های اسلام و انقلاب و آرمان های آن را برای فرزند خود حفظ کنم چرا که اگر ملت ایران حضور پیدا نکند، دشمن چیزی جز فریب و دروغ و نامی از اسلام برای نسل آینده جمهوری اسلامی ایران باقی نخواهد گذاشت و اکثریت شرکت کنندگان دیگر نیز دلیل حضور خود را دفاع از استقلال و ارزش های اسلامی بیان کردند.



آری! امت ولایی ایران فارغ از هر حزب و گروه با شرکت در نمایش ایمان و اقتدار 22 بهمن و آفرینش جهاد و حماسه ای دیگر، دل امام زمان(عج) و نائب ایشان را شاد کردند و این ریسمان بافته شده استقلال و آزادی را به حضور پرشکوه در انتخابات هفتم اسفند گره زدند تا کور شوند همه آنانی که به جمهوریت و اسلامیت این نظام چشم دوخته اند./844/202/ب1

ارسال نظرات