۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۶۲۶۸
نماینده مردم مشهد در مجلس:

استکبار جهانی با گفتمان انقلاب اسلامی مشکل دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام پژمان فر با تأکید بر این که دشمنان جمهوری اسلامی ایران با گفتمان انقلاب اسلامی مشکل دارند، گفت: امروز استکبار جهانی نگران فراگیر شدن گفتمان اسلام ناب است و به همین خاطر شیعه هراسی و اسلام هراسی را به راه انداخته‌اند.
حجت الاسلام پژمانفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در یادمان شهدای مدافع حرم که پنجشنبه شب در مسجد فقیه سبزواری برگزار شد، اظهار کرد: گفتمان ناب اسلامی با تکیه بر قرآن به سرعت در شرق و غرب عالم تأثیر گذاشت و امروز جایی از جهان نیست که اثری از انقلاب اسلامی و گفتمان اسلامی نباشد.

 

وی مهم ترین پیام انقلاب را دعوت مردم به دین و خداباوری دانست و تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی مردم را به اسلام و باورهای آن دعوت کرد که سبب تغییرات قابل توجه و ارزشمندی شد از جمله ارزشمند کردن امور بی ارزش، تغییر فرهنگ و تفکرها، تغییر نگاه های مادی و توجه به دگرخواهی به جای خودخواهی است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادبیات امام خمینی(ره) و برخی ویژگی های ایشان، بیان کرد: امام پیرو مکتب اسلام بود، آموزه های دینی را در جامعه پیاده و توجه داشتن به امور مسلمانان دیگر کشورها از جمله ویژگی های ایشان بود که حاصل گفتمان اسلام است، بنابراین اتفاقات کشورهایی همچون لبنان، فلسطین و دیگر کشورها برای امت اسلامی اهمیت دارد و این افق بلند در نگرش را امام ایجاد کرد.

 

حجت الاسلام پژمان فر در ادامه خاطرنشان کرد: امام راحل به پیروی از پیامبر(ص) از تمامی ظرفیت مردم برای حل مشکلات آنان استفاده می کردند و این از دیگر خصلت های ایشان به شمار می رفت؛ در جریان انقلاب و نیز جنگ تحمیلی، امام با مشارکت و کمک گرفتن از تمام توانایی ملت ایران سبب تحقق انقلاب اسلامی و پیروزی بر ارتش عراق شدند.

 

وی اظهار کرد: ادبیات مقاومت امام خمینی(ره) سبب شد تا رزمندگان اسلام به تبعیت از همین ادبیات در جنگ تحمیلی پیروز شوند و کشورهایی همچون لبنان با الگوگیری از ادبیات مقاومت امام موفق شدند و امروز ملت یمن نیز با ادبیات مقاومت و گفتمان اسلامی در برابر آل سعود ایستادگی می کنند.

 

دشمنان جمهوری اسلامی ایران با گفتمان انقلاب اسلامی مخالفند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با گفتمان انقلاب اسلامی مخالفند و تمامی کارشکنی های آن ها از ابتدای انقلاب تا کنون برای براندازی آن بوده چرا که انقلاب جریانی را در دنیا به راه انداخته که شرق و غرب عالم را تحت تأثیر قرار داده است و استکبار جهانی از همین جریان و بیداری اسلامی می ترسد و اسلام ستیزی را ایجاد کردند.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به فرمایش رهبری و این که در یک پیچ تاریخی بزرگ به سر می بریم، گفت: دشمن با گفتمان انقلاب مشکل دارد و همه تلاش خود را برای از بین بردن گفتمان جهاد، مقاومت، ایثار و دیگر ارزش ها انجام می دهد چرا که گفتمان اسلامی به شدت در حال گسترش است.

 

حجت الاسلام پژمان فر در ادامه خاطرنشان کرد: امروز کشورهایی همچون فرانسه نگرانی اشان فراگیر شدن گفتمان اسلام ناب است و به همین خاطر شیعه هراسی و اسلام هراسی به راه انداخته اند ولی مردم دنیا دیگر راه و هویت خویش را پیدا کرده اند بنابراین باید این گفتمان را حفظ و مراقبت کنیم چرا که در آینده زمینه ساز ظهور می شود.

 

وی اظهار کرد: ما جنگ تحمیلی که یک تهدید به شمارمی رفت را به فرصت تبدیل کردیم، البته هزینه سنگینی همچون شهیدان پرداختیم اما نتیجه این جنگ سبب شد قدرت برتر منطقه شویم و امروز کسی جرأت تقابل با ایران را ندارد.

 

امنیت امروز، حاصل تلاش ملت ایران و رهبری است

نماینده مردم مشهد در مجلس امنیت را حاصل تلاش ملت ایران و رهبری دانست که نباید با این ارزش ها و دستاوردهای فراهم شده معامله شود، تصریح کرد: اگرچه دشمن همه توان خود را برای خدشه دار کردن این امنیت به کار گرفت اما به دلیل جاری بودن گفتمان انقلاب هرگز به نتیجه نرسیدند در واقع ایران یک گفتمان و مسیری را طی کرد که کسی نمی توانست آن را شناسایی کند به عبارتی ما در انقلاب میان بر زدیم و محصولش پیشرفت های هسته ای، علمی، شبیه سازی، نانو و امثال آن است.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی ایران براساس یک اعتماد و با اتکا به خداوند و بکارگیری همه توان و ظرفیت خود به این پیشرفت ها دست پیدا کردند؛ امروز در کشور در مسائل نظامی قدرتمند هستیم و این در حالی است که تمامی این ها را فقط با اتکا به ظرفیت های خود و بدون وابستگی از بیگانگان به دست آوردیم./844/202/ب1

ارسال نظرات