۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۲۷۹
معاون امور طلاب حوزه علمیه استان مرکزی:

حوزه‌های علمیه در راستای رفع چالش‌های پیش روی کشور گام بردارند

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که حوزه‌های علمیه در راستای رفع چالش‌های پیش روی کشور گام بردارند، گفت: حوزه‌های علمیه در تمام عرصه‌ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و باید با برنامه های منسجم، چالش‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور را رفع کنند.
حجت‌الاسلام سهيل جعفري، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام سهیل جعفری معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: حوزه های علمیه باید در عرصه‌های مختلف قرآنی فعالیت کنند و همچنین در تربیت حافظان قرآن بیش از پیش تلاش کنند.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که گسترش اسلام ناب محمدی از وظایف مهم حوزه های علمیه است، اظهار داشت: حوزه های علمیه مرکز پرورش عالمان دینی در جامعه اسلامی هستند و باید در راستای تحقق رسالت خود و ترویج معنویت در جامعه گام بردارند.

 

تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه

حجت‌الاسلام جعفری با بیان این که حوزه‌های علمیه را در تحقق سبک زندگی اسلامی به خوبی می توانند نقش آفرینی کنند، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه باید  سبک زندگی اسلامی را در جامعه تدوین، ترویج و نهادینه کنند.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که حوزه‌های علمیه در راستای مقابله با موانع پیش روی کشور گام بردارند، گفت: حوزه‌های علمیه در تمام عرصه‌ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و باید با برنامه های منسجم، چالش‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور را رفع کنند.

 

تحقق اقتصاد مقاومتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

حجت‌الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه باید در مسیر رسالتی که بر عهده دارند تلاش و کوشش کنند و باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی  با بیان این که حوزه های علمیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد وحدت و همدلی اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه در سراسر کشور باید معنویت را در سراسر جهان ترویج و انتقال دهند.

 

حوزه های علمیه پایگاه ترویج اسلام و مکتب اهل بیت(ع)

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به این که حوزه های علمیه پایگاه ترویج اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و مهد پرورش عالمان و فقهای دینی محسوب می شوند، بیان کرد: حوزه های علمیه در سراسر کشور باید معنویت را در سراسر جهان ترویج و انتقال دهند.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه  با بیان این که حوزه های علمیه باید مکتب شیعه را به جهانیان معرفی کنند، اظهار داشت: شاگردی در مکتب اهل بیت(ع)، جذب و تربیت نیروهای طلبه متدین و همچنین ترویج آموزش علوم اسلامی و حوزوی از جمله مزایای تحصیل در حوزه است./842/302/ب3

ارسال نظرات