۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۳۱۶۲۸۳
معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی:

سبک زندگی اسلامی راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی با بیان این که ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت: گسترش سبک زندگی اسلامی می تواند نقشه های شوم دشمنان را خنثی کند.
حجت‌الاسلام مصطفي اوحدي، معاون تهذيب حوزه هاي علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام مصطفی اوحدی معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که سبک زندگی اسلامی آسودگی خیال را به همراه دارد، گفت: احساس آرامش از برکات و دستاوردهای سبک زندگی اسلامی است.

 

گسترش روابط و همدلی و همزبانی در جامعه

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی بیان کرد: سبک زندگی اسلامی بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی موجود در جامعه و خانواده را به حداقل می رساند و سبب گسترش روابط و همدلی و همزبانی در جامعه و خانواده می شود.

 

حجت‌الاسلام اوحدی با بیان این که به این که ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت: گسترش سبک زندگی اسلامی می تواند نقشه های شوم دشمنان را خنثی کند.

 

روحانیان، جوانان را در مسیر معنویت و زندگی اسلامی هدایت کنند

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی با تاکید بر این که در کشور خانواده ها باید فرزندان خود را با سبک زندگی اسلامی آشنا و تربیت کنند، گفت: روحانیان با بهره مندی از تعالیم دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) آحاد مردم به خصوص جوانان ایران اسلامی را در مسیر معنویت و زندگی اسلامی هدایت کنند.

 

حجت‌الاسلام اوحدی با بیان این که سبک زندگی اسلامی ایرانی باید از سوی مسؤولان در جامعه تبیین و نهادینه شود، گفت: مسؤولان ایران اسلامی باید با برنامه های منسجم و کاربردی در راستای فرهنگ سازی و توسعه سبک زندگی اسلامی تلاش کنند.

 

زندگی قرآنی راهی در جهت ترویج خوبی ها و ارزش ها در جامعه

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی خاطرنشان کرد: سبک زندگی قرآنی مسیر صحیح و پسندیده را با هدف به انسان نشان می دهد و عمل به قرآن کریم و سبک زندگی قرآنی راهی در جهت ترویج خوبی ها و ارزش ها در جامعه است.

 

حجت‌الاسلام اوحدی با اشاره به این که مدارس و دانشگاه‌ها باید سبک زندگی ایرانی و اسلامی را سرلوحه امور خود قرار دهند، اظهار کرد: مراکز  فرهنگی، آموزشی، اجتماعی در حفظ و تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه اسلامی به خوبی می توانند نقش آفرینی کنند.

 

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی در ادامه با بیان این که سبک زندگی اسلامی جوانان را از تهاجم فرهنگی دشمنان مصون می‌دارد، گفت: سبک زندگی اسلامی با قدرت در مقابل توطئه های دشمنان و بدخواهان ایستادگی می کند./842/302/ب3

 

ارسال نظرات