۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۳۱۶۲۹۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

اتحاد میان اصولگرایان، لازمه داشتن مجلسی پر انرژی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با بیان این که اصولگرایان باید با دستیابی به وحدت روی یک نفر اجماع کنند و از آن حمایت کنند، گفت: لازمه داشتن مجلسی قوی، اتحاد میان اصولگرایان است.
حجت‌الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که برخی به دنبال تشکیل مجلسی هستند که در آن بتوانند روابط با آمریکا را ایجاد کنند، گفت: عادی سازی رابطه با آمریکا بر خلاف مواضع رهبر معظم انقلاب است.

 

وی افزود: در انتخابات باید نمایندگانی انتخاب شوند که شجاع، بصیر و پیرو امام راحل و رهبر معظم انقلاب باشند تا بتوانند در برابر یاوه گویی های آمریکا بایستند.

 

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب همان مسیر امام خمینی(ره) را ادامه می دهد، گفت: وظیفه ما وفاداری به آرمان های امام و تداوم آن است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این که سرپیچی از آرمان های امام راحل خیانتی بزرگ به ایشان و خون شهدا است، گفت: لازمه داشتن مجلسی قوی، اتحاد میان اصولگرایان است.

 

وی با بیان این که اصولگرایان باید با دستیابی به وحدت روی یک نفر اجماع کنند و از آن حمایت کنند، گفت: حضور چند نامزد اصولگرا موجب پراکنده شدن آراء و متضرر شدن انقلاب می شود.

 

به گفته وی، افزایش اختلاف میان اصولگرایان موجب متضرر شدن اصل انقلاب و نظام می شود که نمونه های آن در گذشته مشاهده شده است.

 

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اهمیت وحدت اصولگرایان، گفت: انتخابات مجلس خبرگان برای نظام حیاتی است که در آن و انتخابات مجلس باید هوشیار بود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: متدینین و نامزدها باید اختلافات را از بین ببرند تا نماینده ای به مجلس وارد شود که بتواند در برابر آمریکا و استکبار بایستد./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات