۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۳۱۶۳۱۷
آیت الله آل هاشم:

مردم با بصیرت، در انتخابات بار دیگر حماسه خواهند آفرید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تبریز، گفت: بار دیگر ملت بزرگ ایران دشمن را مأیوس و نا امید کردند.
آيت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سید محمد تقی آل هاشم، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز تبریز با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تبریز، اظهار داشت: بار دیگر ملت بزرگ ایران دشمن را مأیوس و نا امید کردند.


وی با بیان این‌که مردم آذربایجان در سی هشتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی حماسه آفریدند و با حضور خود دشمن را خار کردند، افزود: ملت با این حضور دشمن شکن خود استکبار را مرعوب و روح شهداء ،امام  و رهبری را شاد کردند.


امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که حضور اقشار مختلف ملت ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار و قهرمان ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال باعث دلگرمی دوستان انقلاب شد، ابراز داشت: در هیچ کشوری سالگرد پیروزی انقلاب با چنین عظمتی برگزار نمی‌شود، این حضور در حقیقت در حمایت از رهبری و ولایت فقیه است.


امام جمعه موقت تبریز با اشاره به عرصه سیاسی و مهم دیگر پیش روی ملت ایران، اظهار داشت: ملت ایران آزمون دیگری را پیش روی خود دارند که در آن نیز با حضور خود بار دیگر دشمن را مأیوس و حماسه ای بزرگ را رقم خواهند زد.


وی با بیان این‌که عید و جشن انقلاب را مردم رقم زده و شیرینی آن را چشیدند، تصریح کرد: لازم است بار دیگر به تعبیر رهبری عید دیگری را رقم بزنند، ملت بزرگ ایران با حضور در پای صندوق هار رأی بهترین ها را برای آینده ای بهتر انتخاب خواهند کرد.


آیت الله آل هاشم انتخاب اصلح را در کنار حضور مهم تلقی کرد و ابراز داشت: مردم لازم است با انتخاب اصلح و دارای ملاک های انقلابی گری مجلسی انقلابی و مورد پسند رهبری را رقم زنند تا آینده کشور و نظام اسلامی برای فرزندان خوب رقم خورد.


وی با اشاره به ملاک های اصلحیت نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: انقلابی، استکبار ستیز، دارای فهم سیاسی، شناخت از عرصه فرهنگ کشور و کسی که به معنای حقیقی کلمه آگاه باشد در برابر لبخند مزورانه دشمن و استکبار و فریب های آن ها دچار اشتباه و فریب نشود.


امام جمعه موقت تبریز خواستار انتخاب نمایندگان ولایتمدار و سخت کوش شد و اظهار داشت: بصیرت و دشمن شناسی در کنار شناخت عرصه لازمه حضور گسترده و با شکوه‌تر مردم در انتخابات هفتم اسفندماه است.

 

آیت الله آل هاشم با تأکید بر پرهیز کاندیداها از تخریب یکدیگر وعده های پوپولیستی، ابراز داشت: نمایندگان از وعده های توخالی که از پس آن بر نخواهند آمد پرهیز کنند.


وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام 29 بهمن تبریز در سال 56 و به مناسبت بزرگداشت چهلم شهدای قم صورت گرفت، تأکید کرد: قیام 29 بهمن تبریز ستون فقرات رژیم ستم‌شاهی را شکست و سبب شد تا نور انقلاب در جهان تابیدن کند.


آیت الله آل هاشم قیام خودجوش و مردمی عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل عنوان و تصریح کرد: این قیام، تجلی نفرت مردم دز رژیم طاغوتی پهلوی بود، نفرت مردم از آن جهت بود که ارزش‌ها و اعتقادات دینی‌شان بر اثر هجمه فرهنگی جهان سلطه به بوته فراموشی سپرده شده بود/854/201/ب3

ارسال نظرات