۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۳۱۶۳۲۴
امام جمعه نجف‌آباد:

امانتداری باید سرلوحه تمام مسؤولان اجرایی و نظارتی انتخابات باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی با تبریک حماسه غرورآفرین ملت ایران در 22بهمن، انتخابات پیش رو را دومین میدان حضور قدرت ایران در جهان بیان داشت و گفت:‌ مسؤولان مراقب باشند که حاشیه‌های انتخابات آنان را از وظیفه اصلی شان که اقتصاد و اشتغال است و تمام مسؤولان اجرایی و نظارتی انتخابات باید امانتداری را سرلوحه وظایفشان قرار دهند.
حجت الاسلام حسناتي، امام جمعه نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نجف آباد با تشکر و تبریک حماسه آفرینی ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن گفت: ملت به فرموده رهبری در اولین عید خود، 22بهمن خوب عمل کرد و در جهان با قدرت و عظمت درخشید و سنگ تمام گذاشت.

 

وی درباره دومین عید، که برگزاری غرورآفرین انتخابات 7اسفندماه است، افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن نشان داده که همیشه مع الاسف مسؤولان از ملت عقب هستند و باید با تمام تلاش حق این ملت را به خصوص در این مدت باقیمانده تا انتخابات مجلس و خبرگان رهبری ادا کنند.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه تصریح کرد: قوه قضائیه باید چنان با اخلاق و عدالت اسلامی عمل کند که ملت با اعتقاد به این که عادلانه به حقش می‌رسد، و قوه مجریه و مجلس باید به گونه‌ای عمل کند که در خدمت قانونگذاری اسلامی و در جهت رفع گره‌های امت به کارهای اصلی برسد.

 

وی با بیان یکی از بیانات رهبری درباره اهمیت انتخابات بیان داشت: مسؤولان مراقب باشند که حاشیه‌های انتخابات آنان را از وظیفه اصلی شان که اقتصاد و اشتغال است، غافل نگذارد و مهمترین وظیفه امروز ما حل معضلات اجتماعی و اخلاقی و اقتصادی است و تمام مسؤولین اجرایی و نظارتی انتخابات باید امانتداری را سرلوحه وظایفشان قرار دهند.

 

وحدت و اخلاق انتخاباتی رمز پیروزی در میدان انتخابات است

نماینده ولی فقیه در نجف‌آباد با اشاره به وظیفه خطیر کاندیداها افزود: هر یک از کاندیداها باید با حس مسؤولیت به میدان آیند و دستخوش احساسات گروهی و حزبی نشوند که خدای نکرده با یک تندروی بر پیکره نظام و انقلاب ضربه وارد کنند.

 

وی در ادامه تأکید کرد: وحدت و اخلاق انتخاباتی باید در رأس امور قرار گیرد و نباید کوتاهی های دولتمردان را به پای انقلاب و نظام گذاشت و باید با وظیفه شناسی بدانیم مردم و این نظام در همه صحنه‌ها پیروز خواهند شد.

 

حضرت زینب، الگو زن مسلمان برای حضور در اجتماع است

حجت الاسلام حسناتی در ادامه خطبه‌ها با تبریک میلاد حضرت زینب، و روز پرستار گفت: گاهی خداوند معجزه خود را در یک انسان قرار می‌دهد و حضرت زینب الگو و اسوه زنانی است که حقیقت شیعه را دریافته‌اند و به دنبال الگو هستند.

 

وی با اشاره به ابعاد وجودی حضرت زینب، بیان کرد: یکی از ابعاد شخصیتی حضرت زینب میدان دادن به زن مسلمان برای حضور در اجتماع با رعایت عفت و حجاب بود و پاسخی دندان شکن برای کوته‌فکرانی که عفت و حجاب زن را مانع حضور او در صحنه‌های اجتماع می‌دانند./1306/201/ب3

ارسال نظرات