۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۳۱۶۳۶۱
استاد خارج فقه حوزه علمیه قم:

حضور آگاهانه در انتخابات دشمن را مأیوس می کند

خبرگزاری رسا ـ استاد خارج فقه حوزه علمیه قم انتخابات را تجلی مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی دانست و گفت: مشارکت گسترده و حضور آگاهانه مردم دشمن را از آسیب زدن به انقلاب ناامید می کند.
محمد حسن گلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن گلی استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم، شامگاه امروز در حسینیه شهید مطهری بابل با اشاره به جایگاه قدرت مردم در استحکام نظام اسلامی، گفت: ملت ایران ملتی مقاوم و فداکار برای ایستادگی بر سر اصول و آرمان های خود هستند و یکی از پایه های استحکام و قدرت درونی نظام حضور فعالانه مردم در مشارکت های سیاسی است.

 

وی انتخابات را تجلی مردمسالاری دینی در جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران، با درک موقعیت حساس فعلی مانند خلق حماسه راهپیمایی 22 بهمن امسال، حمایت خود از حریم این کشور را پای صندوق های اخذ رای نشان می دهند.

 

عضو هیأت مدیره مجمع عمومی انجمن اصول فقه، انتخابات را فرمول عقلانیت در کشور دانست و خاطرنشان کرد: هوشمندی و بصیرت ملت ایران با مشارکت گسترده در انتخابات اسفند ماه به نمایش گذاشته می شود.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مشارکت عموم مردم در انتخابات، اظهار داشت: اراده ملی با حضوری به هنگام و به موقع باید انجام شود زیرا دشمنان به دقت ملت ما را در عرصه حمایت از کشور و نظام مورد محاسبه قرار می دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین گلی به جایگاه ولایت فقیه در عرصه اثرگذاری کشور پرداخت و تاکید کرد: ولایت فقیه در راس نظام و پوشش دهنده همه سلایق و دیدگاه های سیاسی است.

 

وی افزود: دشمنان به اهمیت جایگاه ولایت فقیه و نقش آن در بهم زدن نقشه های مدون و حساب شده پی بردند و بر این اساس طراحی حساب شده ای را برای اثر گذاری بر انتخابات خبرگان تدارک دیده اند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با توصیه به مسؤولان برای اجرای دقیق دستورات مقام معظم رهبری در مسائل کشور، تصریح کرد: امروز حتی کشورهایی مانند روسیه که مدعی قدرت و اثر گذاری در عرصه جهانی هستند، الگوی اقتصاد مقاومتی مطرح شده توسط مقام معظم رهبری را نسخه شفابخش اقصاد خود می دانند.

 

وی مشارکت مردم در عرصه سیاسی کشور را نشان دهنده آبروی کشور دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی به لحاظ تراز نخبگی و هوشمندی ملت، دارای ترازی آبرومند در عرصه جهانی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین گلی به تشریح فریضه بودن مشارکت مردم در انتخابات پرداخت و گفت: مشارکت گسترده و حضور آگاهانه مردم دشمن را از آسیب زدن به انقلاب ناامید می کند.

 

هرچه نقش ما پررنگ تر باشد از این جریان و مدل که بهترین مدل در دنیاست، می توانیم حفاظت بهتری انجام دهیم و دشمن را که درصدد آسیب زدن به آن است مایوس کنیم به همین خاطر است که چون دشمن را از آسیب زدن مایوس می کند./1313/202/ب3

ارسال نظرات