۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۳۱۶۳۷۵
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان:

نمایندگان انتخابی مردم باید مدافع ولی فقیه باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان گفت: باید کسانی به مجلس فرستاده شوند که مدافع ولایت و ولی فقیه باشند چرا که اصل نظام اسلامی بر پایه ولایت فقیه استوار شده است.
ولايت فقيه

 حجت الاسلام سید حسن فاضلیان مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی در تاریخ کشور ایران ابراز داشت: ظلمت و فساد اخلاقی ره آورد حکومت طاغوت برای مردم بود.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان گفت: باید کسانی به مجلس فرستاده شوند که مدافع ولایت و ولی فقیه باشند چرا که اصل نظام اسلامی بر پایه ولایت فقیه استوار شده است.

 

وی به انتخاب نامزدهای انتخاباتی برای مجلس شورای اسلامی اشاره  کرد و گفت: کسانی که قصد خدمت به اسلام و قرآن دارند و دغدغه مردم را پیگیری می کنند مشخص است و همچنین کسانی که برای پست و مقام و جاه به میدان می آیند نیز برای مردم مشخص است.

 

حجت الاسلام فاضلیان دقت، تحقیق و بررسی را از معیارهای انتخاب نامزد اصلح برشمرد و گفت: در استان همدان دو نفر برای خبرگان و در شهرستان همدان و فامنین نیز دو نفر برای مجلس شورای اسلامی به مجلس روانه خواهند شد که در مجلس خبرگان لیست جامعه مدرسین برای مردم حجت باشد.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اتخابات پیش رو اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب دو عید انقلاب و انتخاب در پیش است و عید انقلاب که با حماسه آفرینی مردم همیشه در صحنه به نقطه ای روشن در تاریخ انقلاب مبدل شد اما عید انتخاب هنوز فرا نرسیده و مردم باید در زمینه حضوردر آن اهتمام داشته باشند.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان تجلی نشانه های الهی را منحصر در دو صفت از ناحیه انسان برشمرد و گفت: برای اینکه خداوند انسان را بستری برای نزول نشانه های خود بکند انسان باید صبار و شکور باشد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: لطف خدا شامل حال مردم گردید  و انقلاب اسلامی ایران در با امداد الهیی در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید و ازاین جهت است که این روز را یوم الله می خوانند و باید این روز را گرامی داشت.

وی امنیت امرز کشور را مرهون درایت رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و افزود: در بسیاری از کشورهای منطقه مردم ازهیچ نوع امنیتی برخوردار نیستند اما به لطف پروردگار کشور اسلامی ایران در امنیت کامل به سر می برد./979/302/ب3

ارسال نظرات