۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۳۱۶۳۷۹
استاد دانشگاه:

دشمن شناسی و دشمن ستیزی دو شاخصه مهم نمایندگان مجلس برای عقب راندن دشمن است

خبرگزاری رسا ـ اسفندیاری با اشاره به اهمیت مجلس شورای اسلامی در تعیین سرنوشت کشور گفت: مجلس میدان کارزار با مستکبرین دنیا است، اگر کسی وارد مجلس شود که دشمن شناس و دشمن ستیز نباشد به کشور ضربه جدی وارد می کند.
استکبارستيزي

ابراهیم اسفندیاری، استاد دانشگاه علوم پزشکی و از پیشگامان انقلاب اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با وظیفه مردم و انقلابیون برای حفظ انقلاب اسلامی، گفت: انتخابات از خاکریزهای انقلاب اسلامی و مانند میدان جنگ است، یکی از مهم ترین وظایف مردم ایران برای حفظ انقلاب اسلامی شرکت در انتخابات است.

 

وی ادامه داد: همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند و اراده خودشان را به جهانیان نشان دهند و با رأی خود نظام و انقلاب اسلامی را تایید کنند و به جهانیان اعلام کنند که آحاد مردم خواهان نظام و رهبری هستند، مردم باید سعی کنند کمال بصیرت خود را در تشخیص فردی که می خواهند انتخاب کنند و به مجلس بفرستند به کار بگیرند.

 

استاد دانشگاه، اظهار داشت: ما از انتخاب نابجا و ناصحیح ضرر فراوان دیده ایم، همه امور مملکت با رأی ما تعیین می شود، از این رو باید چشم خود را باز کنیم و آرای خود را به هدر ندهیم، طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید در درجه اول تحقیق کنیم و ببینیم فردی که انتخاب می کنیم مورد تایید چه گروهی است و هم چنین بررسی کنیم که معتمدینی که کاندیدها را معرفی می کنند خودشان مورد تایید هستند، در این صورت به افراد لیست اعتماد کنیم.

 

اسفندیاری، بیان داشت: فردی شایسته نمایندگی است که شجاع و نترس باشد، تابع مقام معظم رهبری باشد و اجازه ندهد دستور مقام معظم رهبری روی زمین بماند، مشکلات مردم حل نمی شود مگر با فکر انقلابی و دشمن ستیز که بتواند در مقابل دشمن ایستادگی کند.

 

وی ابراز داشت: مجلس میدان کارزار با مستکبرین دنیا است، محصول قانونی که در مجلس وضع می شود باید دشمن ستیز باشد، جهانخواران می خواهند نظام و انقلاب اسلامی نباشد، اگر کسی وارد مجلس شود که دشمن شناس و دشمن ستیز نباشد به کشور ضربه جدی وارد می کند.

 

پیشگام انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اگر در مقابل دشمن ایستادگی کنیم عقب نشینی می کند ولی اگر ضعف نشان دهیم ده قدم جلو می آید، مقام معظم رهبری بارها روی دو شاخصه دشمن شناسی و دشمن ستیزی تاکید کردند که باعث عقب راندن دشمن می شود، ماباید این دو شاخصه را براساس تعالیم اسلام برای انتخاب نمایندگان مجلس در اولویت قرار دهیم ./869/302/ب3

ارسال نظرات