۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۳۱۶۳۸۱
سرکنسول ایران در کربلا:

انقلاب اسلامی، پیروزی منطق اسلام بر منطق دلار بود

خبرگزاری رسا ـ حسینیان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان داد که منطق اسلام همواره بر منطق ظلم، سلاح، قدرت و دلار پیروز است..
ميرمسعود حسينيان،سركنسول جمهوري اسلامي ايران در شهر مقدس كربلا

به گزارش خبرگزاری رسا، میرمسعود حسینیان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا امروز در مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مسؤولان و مقامات عراقی در کنسولگری ایران در کربلا برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان داد که منطق اسلام همواره بر منطق ظلم، سلاح، قدرت و دلار پیروز است.

 

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران هیمنه پوشالی استکبار جهانی و رژیم ستمشاهی را در هم شکست، خاطرنشان کرد: امروز منطقه در شرایط حساسی قرار دارد، رشد اندیشه تکفیری با پشتیبانی برخی کشورهای منطقه از مهم‌ترین حوادثی است که هوشیاری و وحدت کشورهای منطقه را می طلبد.

 

حسینیان با تشریح وضعیت عراق، سوریه، بحرین و لبنان در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی اسلام تصریح کرد: حوادث سال‌های اخیر و حمایت برخی کشورهای منطقه از گروهک‌های تروریستی تکفیری و سلفی، نشان دهنده آن است که دشمنان و غرب به دنبال تقابل میان شیعه و سنی هستند.

 

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیپلماسی موفق دولت در رفع تحریم‌های ظالمانه غرب علیه کشور اظهار داشت: پیروزی سیاسی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای نتیجه مقاومت مردم و تلاش دیپلماتیک در زیر لوای ارشادات مقام معظم رهبری بود.

 

وی با اشاره به سفر هیأت‌های مختلف سیاسی و اقتصادی غرب به ایران گفت: امروز غرب علاقه‌مند به انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای متعدد سیاسی و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران است، که این موفقیت خود یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است.

 

حسینیان احیای هویت اسلامی در کشور، برگزاری انتخاب آزاد و مردمی، رشد تولید علم و فناوری، توسعه دانش نظامی و دفاعی، افزایش تعداد دانشگاه‌ها و دانشجویان و حضور تأثیرگذار در منطقه و عرصه‌های بین‌المللی را از جمله دیگر برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ایران با اعتقاد و ایمان به قدرت الهی همچنان در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کند.

 

وی در پایان تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری آیت الله خامنه ای و ریاست دکتر روحانی با اتکا به خداوند متعال و اراده ملت مسلمان خویش پیش می رود و بر روابط برادرانه و دوستانه با همسایگان وکشورهای اسلامی و عربی تاکید می کند./1330/102/ب2

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات