۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۳۱۶۳۹۸
مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:

خانواده شهدا نماد استقامت و پایداری در کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که دیدار با خانواده های معظم شهدا سبب تقویت روحیه مسؤولان در کشور می شود، گفت: خانواده های شهدا یکی از بزرگ ترین نعمت‌های الهی جامعه اسلامی محسوب می شوند و نماد استقامت و پایداری در کشور هستند.
حجت‌الاسلام حسن هنرمند مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که شهدا سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان شده اند، گفت: شهدا عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا به تحقق رسانیدند و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ای خاص و جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

 

ایثار رزمندگان به جهانیان درس استقلال و آزادی آموخت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی عزت و افتخار امروز ایران اسلامی را مرهون از خود گذشتگی شهدا و ایثار رزمندگان و جانبازان دانست و خاطر نشان کرد: ایثار رزمندگان به جهانیان درس استقلال و آزادی آموخت و سبب حفظ استقلال میهن اسلامی و خنثی سازی توطئه‌های دشمن شد.

 

حجت‌الاسلام هنرمند با اشاره به این که شهدای هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی های خود، خالصانه مسیر و راه پسندیده خود را طی کردند، اظهار داشت: امروز افتخارات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات نظامی نیست و عزت کشور به شهدا و خون شهیدان گرانسنگ و والامقام است.

 

رسیدگی به خانواده شهدا جزء وظایف مهم مسؤولان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی دلجویی و رسیدگی به خانواده شهدا را از وظایف مهم و پرافتخار مسؤولان ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: خانواده معظم شهیدان والامقام افتخارات بزرگ جامعه محسوب می شوند و باید جایگاه و منزلت این بزرگان در جامعه حفظ شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود، از انقلاب، رهبری و نظام به خوبی حمایت کردند، گفت: سختی‌ها و مشکلاتی که خانواده های معظم شهدا تحمل کردند از عهده هیچ کس بر نمی‌آید و  روحیه، صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا الگویی بزرگ و جاودانه محسوب می شود.

 

حجت‌الاسلام هنرمند با بیان این که دیدار با خانواده های معظم شهدا سبب تقویت روحیه مسؤولان در کشور می‌شود، اظهار داشت: خانواده های شهدا یکی از بزرگ ترین نعمت‌های الهی جامعه اسلامی محسوب می شوند و نماد استقامت و پایداری در کشور هستند.

 

تکریم شهدا سبب برکت جامعه اسلامی می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تأکید بر این که یاد و خاطره و گرامیداشت شهدای والامقام ایران اسلامی یک وظیفه همگانی است، خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا در جامعه نشانگر قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور اوج عزت و اقتدار شهدای بزرگ ایران اسلامی است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در ادامه با اشاره به این که خداوند متعال در آیات قرآن کریم از جمله آیه 26 و 27 سوره یاسین شهیدان را تکریم می‌کند، اظهار داشت: تکریم شهدا سبب برکت جامعه اسلامی می شود و مردم و مسؤولان کشور باید تکریم شهدای والامقام را یکی از وظایف مهم خود بدانند.

 

شایان ذکر است، استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./842/303/ب2

ارسال نظرات