۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۳۱۶۴۳۶
نماینده بعثهِ مقام معظم رهبری در کاظمین:

حراست از ارزش های انقلاب رسالتی همگانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده بعثهِ مقام معظم رهبری در کاظمین در جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حراست از ارزش های انقلاب و تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام رسالت امروز همگان است.
حجت الاسلام سيدعلي غيور، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين
به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم جشن باشکوهی با حضور مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری, ستاد عملیات شمسا و نمایندگی سازمان حج و زیارت ایران در کاظمین و همچنین تعدادی از مسؤولان سفارت جمهوری اسلامی ایران, اساتید دانشگاه، فرماندهان و خانواده های شهدای بسیج مردمی عراق در هتل قائم کاظمین برگزار شد.
 
حجت الاسلام سیدعلی غیور، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین با تبریک این ایام مبارک در سخنانی به زبان عربی به تبیین شخصیت امام خمینی(ره) پرداخت و با استناد به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار داشت: حراست از ارزش های انقلاب و تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام رسالت امروز همگان است.
 
وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران با دستاوردهای بسیار مهمی همراه بوده است، تصریح کرد: اگر امروز نظام اسلامی ایران در امنیت، عزت، استقلال و اقتدار کامل به سر می برد، باید دانست که همه به برکت حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، رهنمودهای ولایت فقیه و عمل به دستورات قرآنی و الهی بوده است.
 
بنابر این گزارش، این مراسم که با حضور رسانه های عراقی همراه بود؛ با سخنرانی سه نفر از شخصیت‌های سیاسی و فرماندهان حشدالشعبی عراق پیگیری شد و در ادامه سراج عدنان که مدت طولانی به خاطر حمایت از مرجعیت در زندان رژیم بعث به سر برده است؛ در تمجید از مجاهدت های امام راحل اظهار داشت: امام خمینی تنها رهبر مردم ایران نیست، بلکه همه مسلمانان جهان از رهنمودهای ایشان بهره مند شده اند.
 
همچنین فرمانده حشدالشعبی در سخنانی از کمک‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران؛ مرجعیت، مردم و دولت ایران تقدیر کرد و گفت: حشدالشعبی عراق از نیروهای بسیج مردمی ایران الگو گرفته و با نظر مستشاران ایرانی سازماندهی شده است و این دو ملت در کنار هم مقابل استکبار جهانی و فرقه های منحرف ایستاده اند.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم؛ تعدادی از خانواده های شهدای بسیج مردمی مورد تجلیل قرار گرفتند./1330/102/ب2
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج
ارسال نظرات