۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۳۱۶۴۴۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

راهپیمایی پرشور 22 بهمن حاکی از استواری ملت در حمایت از نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بیانیه ای ضمن قدردانی از مردم استان در خلق حماسه ای دیگر در 22 بهمن ماه 94، گفت: راهپیمایی پرشور 22 بهمن حاکی از استواری ملت در حمایت از نظام اسلامی است.
امام جمعه اروميه
به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از مردم استان در خلق حماسه ای دیگر، گفت: حضور سراسر شور و شعورتان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه نشانی از استواری ملت ایران در حمایت از نظام اسلامی ایران داشت.
 
امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان همپای مردم سایر نقاط کشور حماسه ای دیگر خلق کردند تا بار دیگر در تاریخ ایران سرفراز ماندگار شوند و ثابت کنند «آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی».
 
وی اظهار داشت: ملت غیور استان با گامهای استوار و باصلابت خود در راه حفظ آرمانهای اسلامی گام برداشتند و با ایستادگی در مقابل دشمن، بار دیگر خواب آمریکا و اسرائیل را آشفته کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: ملت عزیز ما با لبیک گفتن به پیام رهبر فرزانه انقلاب، روح شهدا را خوشحال کردند .
 
وی با بیان اینکه یک گام دیگرتا رسیدن به سال 95 پیش رو است گفت: انتخابات سرنوشت ساز هفتم اسفند در حالی برگزار خواهد شد که دشمن با تمام توان سیاسی و امنیتی خود، تلاش در صدد عدم حضور ملت در پای صندوق های رای را دارد.
 
نماینده ی ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آمریکای جهانخوار و مرعوبین داخلی و فتنه گران سیاسی در صدد ایجاد تفرقه بین ملت ایران هستند گفت: ملت ایران با اتحاد و یکرنگی خود، دشمن را ناکام خواهند کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی نامزدهای انتخاباتی را به رعایت اخلاق انتخابات در چارچوب شرع مقدس اسلام و قانون اساسی دعوت و اعضای ستادهای انتخاباتی نامزدها را به حفظ آرامش جامعه توام با شور انتخاباتی توصیه کرد.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در سایه هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات هفتم اسفندماه باشیم./936/102/ب3
ارسال نظرات