۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۳۱۶۴۴۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل:

شبهه‌افکنی و توهین به مقدسات از ابعاد جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل با بیان اینکه اهمیت جنگ نرم امروز بیشتر از جنگ نظامی است، گفت: شبهه‌افکنی و توهین به مقدسات و همچنین رواج بی بند و باری از مهم‌ترین ابعاد جنگ نرم دشمن است که بیش از همه نسل جوان را هدف قرار داده است.
عارفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام محسن عارفی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل، صبح امروز 24 بهمن در جمع نوجوانان این شهرستان در دبیرستان الزهرا(س)، گفت: دشمن در اوایل انقلاب با ترورشخصیت‌ها و ستون‌های انقلاب تلاش کرد این انقلاب را در نطفه خفه کند، اما علیرغم هزینه‌های گزافی که بر ما تحمیل شد، نتوانستند نتیجه‌ای بگیرند وحتی در جنگ تحمیلی نیز هیچ موفقیتی نداشتند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل بیان کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند در جبهه جنگ سخت، حریف روحیه مقاومت ملت ایران شود، بنابراین جنگ نرم را در پیش گرفته تا بتواند از این طریق ضربات سهمگینی بر پیکر انقلاب وارد سازد.

 

وی افزود: مهم‌ترین جبهه‌ای که دشمن علیه اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی ایران در پیش گرفته جبهه فرهنگی و تهاجم فرهنگی می‌باشد که بسیار خطرناکتر و عمیق‌تر است و نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

 

حجت‌الاسلام عارفی اظهار کرد: دشمن امروز در جبهه جنگ نرم، اعتقادات و باورهای جوانان را هدف گرفته است؛ ترویج فساد و آزادی‌های نامشروع و بویژه شبهه‌افکنی در خصوص اعتقادات دینی و توهین به مقدسات از ابعاد این جنگ است.

 

وی عنوان کرد: انتشار هزاران کتاب و مقاله و همچنین تولید فیلم‌های متعدد با موضوعات ضد دینی از جمله فعالیت‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم است که اعتقادات و باور جوانان ما را هدف قرار داده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در پایان افزود: هنوز متأسفانه برخی متولیان فرهنگی به اهمیت این موضوع پی نبرده‌اند و نمی‌دانند این شبهه‌افکنی‌ها و بی‌بند و باری‌ها تا چه اندازه می‌تواند در تضعیف روحیه انقلابی جوانان و تخریب پشتوانه‌های انقلاب تأثیرگذار باشد./831

ارسال نظرات