۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۳۱۶۵۴۱
در راستای خدمت رسانی بهتر به زائران آستان حضرت معصومه؛

خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه مورد ارزشیابی قرار می‌گیرند

خبرگزاری رسا ـ مدیر آستان حضرت معصومه(س) در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زائران از ارزشیابی خادمان افتخاری این آستان در اسفندماه خبر داد.
خادم افتخاري

حجت الاسلام علی اشرف عبدی، مدیر حرم حضرت معصومه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه در حال حاضر در آستان حضرت معصومه(س) بیش از 7 هزار خادم مشغول به کار هستند که از این تعداد نزدیک به 300 نفر به صورت رسمی در آستانه مشغول فعالیت بوده و مابقی خادمان افتخاری هستند، گفت: در راستای نظارت بیشتر و شناسایی نیروهای خبره و همچنین ساماندهی خادمان افتخاری فرآیند ارزشیابی خادمان در اسفندماه سال جاری از سوی آستانه انجام می شود.

 

وی افزود: در این راستا پس از بررسی‌های اولیه و حصول نتایج کاربرگ‌های ارزشیابی در بیستم فروردین ماه سال آینده به ادارات و واحدها ارسال شده و مسؤولان مربوطه باید با دقت این کاربرگ‌ها را تکمیل می‌کنند.

 

مدیر حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به این که مهلت این فرآیند تا پایان فروردین ماه بوده و بررسی کاربرگ‌های ارزشیابی از سوی مدیر و مسؤولان حرم مطهر انجام می شود، یادآور شد: این کار می‌تواند با استفاده بهینه از توان نیروها در خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به زائران و مجاوران آستان حضرت معصومه(س) مؤثر باشد./837/303/ب2

ارسال نظرات