۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۳۱۶۵۵۳
آیت الله ایمانی:

انتخابات باید نمونه اخلاق‌ مداری در کشور باشد/ اسراف در انتخابات جایز نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: درحالی‌که مردم با مشکلات مالی مواجه هستند اسراف برای تبلیغات انتخاباتی درست نیست.
آيت الله اسد الله ايماني، امام جمعه شيراز

به گزارش خبرگزاری رسا در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن زمان انتخابات، گفت:در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم خبرگان رهبری دوره پنجم و مجلس شورای اسلامی دوره دهم هستیم که در این راستا باید مباحثی را به عنوان اولویت مدنظر قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: حضور پرتراکم و نشاط همگان در پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین پشتوانه نظام در این عرصه است، مطمئن هستم مردان و زنان با ایمانی که در وداع شهدای گمنام دفاع مقدس و راهپیمایی 22 بهمن حماسه زیبای حضور را رقم زده‌اند، در این صحنه هم حماسه خواهند آفرید.

 

امام جمعه شیراز افزود: همه داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به تأیید شورای نگهبان رسیده و در عرصه انتخابات حاضرشده‌اند، ظرفیت‌های نظام و کشورند و برادران و خواهران هم استانی با توجه به سلایق مختلف موجود و حفظ حرمت دیگر داوطلبان موجود، فرد مورد علاقه خود را انتخاب و به او رأی خواهند داد.

 

آیت‌الله ایمانی تأکید کرد: داوطلبان دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری که صلاحیتشان به وسیله شورای نگهبان تأییدشده به ویژه منتخبین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همه از چهره‌های خدوم و ارزشمند جامعه روحانیت هستند و همان‌گونه که خود را خادم آنان می‌دانم به برادران و خواهرانم توصیه می‌کنم نسبت به جایگاه اجتماعی و شئون علمی آنان ملاحظات لازم را داشته باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تأکید کرد: نباید احدی به بهانه دفاع از کاندیدای مورد علاقه خود، نسبت به تخریب دیگران اقدام کند که متأسفانه اخبار بدی از برخی برنامه‌ریزی‌های تخریب به دست آمده که از همه شما می‌خواهم با طرد دامن زنندگان به این اقدامات چه در فضای مجازی و چه غیر از آن نسبت به معرفی عاملان به دستگاه‌های مجری و نظارتی انتخابات اقدام کنید.

 

وی افزود: انتخابات فارس باید نمونه اخلاق‌مداری و مصداق«رحماء بینهم» باشد.

 

آیت‌الله ایمانی ادامه داد: اسراف همواره نازیبا و موجب همراهی با شیطان و از دست دادن توفیقات الهی است و اکنون که بخش مهمی از مردم ما در مضیقه مالی هستند اسراف آن هم در صحنه انتخابات که قرار است منتخبانش خادم همین محرومین باشند بسیار زشت‌تر است.

 

امام جمعه شیراز یادآور شد: پیروز هر انتخاباتی در این کشور مردم هستند امیدوارم صبح هشتم اسفند در پایان رقابت‌ها شاهد همدلی بیشتر در خدمت‌گزاری به مردم استان باشیم./919/203/ب3

ارسال نظرات