۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۳
کد خبر: ۳۱۶۵۶۷
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی:

ایستادگی مقتدرانه در برابر دشمن حکم عقل و دین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که عقل و دین می گوید که در برابر دشمن باید با سربلندی و اقتدار باید ایستادگی کرد، گفت: به کسانی که همواره در طول تاریخ با ملت ها به جای برخورد عقلانی و منطقی با درنده خوبی برخورد کردند نمی توان اعتماد کرد.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین مبانی دینی و عقلانی استکبار ستیزی پرداخت و گفت: استکبار ستزی حقیقتی است که حضرت امام(ره) بسیار بر آن تأکید داشتند.


وی افزود: ایشان فرمودند دشمنان همانند حیوانی درنده هستند که اگر دنبال شان کنیم فرار می کنند اما اگر فرار کنیم ما را دنبال و تعقیب می کنند، بارها شاهد بودیم که هرجا سخن محکمی در برابر دشمن مطرح شد آن ها واکنش فرار و گریز را نشان دادند اما هرجا که ذره ای انعطاف بی جا از برخی دیدند قصد جان انقلاب را کردند.


امام جمعه قزوین با بیان این که قرآن می فرماید مشرکان ترکیبی از دشمنان اسلام هستند، اظهار داشت: در برابر دشمنی که قصد نابودی و ریشه کن کردن انقلاب را دارد و به صراحت می گوید که ریشه ملت ایران باید خشکانده شود و قرآن تکلیف را مشخص کرده حجت تمام است.


وی ادامه داد: قرآن تأکید می فرماید که کافران دوست ندارند که خیری به مسلمانان برسد، هنوز امضای توافقنامه هسته ای خشک نشده که طرق مقابل با دروغ، حیله و نیرنگ را آغاز کرده و قصد تحقیر و توهین ملت ایران را دارد.


حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این که دشمن با منافع ملت ایران در ستیز است، ابراز داشت: طرف مقابل وانمود می کرد که متعهد به پیمان های خود است، رهبر انقلاب همواره فرمودند که به مذاکرات خوشبین نیستیم؛ واقعا به کسانی که همواره در طول تاریخ با ملت ها به جای برخورد عقلانی و منطقی با درنده خوبی برخورد کردند نمی توان اعتماد کرد.


وی عنوان کرد: اگر مردم شخصیت داشته باشند غرب زده نمی شوند، از این رو در ابتدا شخصیت مردم را می زنند و می گویند ایرانی ها هیچی نیستند و هیچ چیز ندارند تا هر غلطی خواستند انجام دهند، عقل و دین می گوید که در برابر دشمن باید با سربلندی و اقتدار باید ایستادگی کرد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات