۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۳۱۶۵۹۶
آیت‌الله حسینی بوشهری:

22 بهمن جلوه گاه ابراز وفاداری مردم به نظام و ارزش ها بود

خبرگزاری رسا - نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان به انتخابات هفت اسفندماه اشاره داشت و گفت: اکنون در هفت اسفند آزمون دیگری در پیش است و شایسته است مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی حضوری جدی داشته باشند و همان‌گونه که تاکنون در سرنوشت این انقلاب شرکت داشته‌اند، در انتخابات آتی هم شرکت کنند.
22 بهمن جلوه گاه ابراز وفاداری مردم به نظام و ارزش ها بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در مسجد امیرالمؤمنین بوشهر و در جمع گفت: ما در عصری زندگی می‌کنیم که پیامبر (ص) و ائمه اطهار در میان ما نیستند و در زمان غیبت کبرا قرارگرفته‌ایم؛ بنابراین باید چهره شاخصی باشد که بر اساس آن مسیر ولایت و امامت را پیدا کنیم.

 

وی افزود: اهل‌بیت در روایات خود به ما سفارش کرده‌اند که اگر ما در میان شما نبودیم، برای حل مشکلات و حوادث واقعه به کسانی مراجعه کنید که روایات و بیانات ما را برای شما بیان می‌کنند و این‌ها حجت ما بر شما هستند.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز ولایت‌فقیه همان آدرسی است که امامان معصوم به ما داده‌اند.

 

حسینی بوشهری با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال، ابراز داشت: آفرین به مردم قدرشناس استان بوشهر که با حضور پرشور خود در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر وفاداری خود به انقلاب را ثابت کردند.

 

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: امروز که ما به امام معصوم دسترسی نداریم، به سراغ کسی می‌رویم که شبیه‌ترین فرد به امام باشد.

 

وی ادامه داد: امام خمینی، شخصیت بزرگی بود که با قیام خود فضای آن روز کشور را متحول کرد و انقلابی با این عظمت پیرو مکتب اهل‌بیت به وجود آمد و امروز رهبر معظم انقلاب خلف صالح امام خمینی (ره) سکان‌دار کشتی بزرگ انقلاب هستند.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز این انقلاب بر اساس مدیریت و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) روبه‌جلو درحرکت است و هرچه مردم پای انقلاب بایستند، آینده‌ای روشن‌تر خواهیم داشت.

 

آیت الله حسینی بوشهری به انتخابات هفتم اسفندماه اشاره داشت و تأکید کرد: انقلاب اسلامی به مردم و ملت رشید ایران اسلامی احترام بخشید و اکنون در هفت اسفند آزمون دیگری در پیش است و شایسته است مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی حضوری جدی داشته باشند و همان‌گونه که تاکنون در سرنوشت این انقلاب شرکت داشته‌اند، در انتخابات آتی هم شرکت کنند.

 

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد حضرت زینب (س) اظهار داشت: شیعیان و ارادتمندان اهل‌بیت دارای سه ویژگی یاری‌رساندن در زمان لازم به اهل‌بیت، شاد و غمگین شدن در زمان شادی و غم اهل‌بیت و پیروی و همراهی با آنان می‌باشند.

 

وی افزود: امروز قتل و کشتار در گوشه و کنار جهان اسلام، دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد و هر کس که بتواند یک گام برای خاموش شدن این آتش بردارد، اهل‌بیت را یاری رسانده است.

 

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: ما باید به‌گونه‌ای زندگی کنیم و در رفتارهای فردی و اجتماعی خود مسیری را طی کنیم که جامعه ما رنگ و بوی فاطمه، زینب و اهل‌بیت(ع) به خودش بگیرد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به روایاتی از امام علی (ع) و امام صادق(ع) اضافه کرد:‌ آبروی یک مؤمن را نبردن و حفظ کردن موجب خشنودی اهل‌بیت است، لذا اگر این ویژگی‌ها را رعایت کنیم اهل‌بیت(ع) را یاری کرده‌ایم.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:‌ بنا به فرموده امام صادق(ع) پیروی از اهل‌بیت، نه به‌راحتی، بلکه با تلاش، تقواپیشگی، استفاده از لقمه حلال و دیگر چیزها به دست می‌آید و نمی‌شود ما کسی را به‌عنوان پیشوای خود انتخاب کنیم، اما در عمل خلاف سیره او را انجام دهیم./846/د102/ج


ارسال نظرات