۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۳۱۶۶۲۵
امام جمعه اهر:

گزینش کاندیدای اصلح، مقابله با پروژه نفوذ دشمن است/ اجازه ندهیم افراد غیر انقلابی وارد مجلس شوند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که دشمنان با تمام وجود کمر همت بسته‌اند تا پایداری و استمرار نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند، گفت: گزینش کاندیداهای اصلح در انتخابات مصداق مقابله با پروژه نفوذ آمریکا است.
حجت اسلام حاجي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر و عضور شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس ارسباران، گفت: شهرستان اهر در دوران دفاع مقدس شهدای بسیاری در راه پایداری و حفظ نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

 


وی با بیان این‌که مردم منطقه ارسباران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها به‌ویژه انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس حضور یافته‌اند، افزود: مردم این منطقه به‌ ویژه شهرستان اهر مردمی متدین، ولایت مدار و مذهبی هستند.

 


امام جمعه اهر  با اشاره به لبیک ندای مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان آذربایجان شرقی با حضور در عرصه‌های مختلف حماسه آفریدند، ادامه داد: امسال در راهپیمایی 22 بهمن از طبقات مختلف نسبت به سال‌های گذشته حضور بی‌سابقه‌ای داشتند.

 


وی با تأکید بر اینکه مردم با حضور در صحنه‌ها، راه شهدا را ادامه می‌دهند، گفت: پیام یادواره‌های شهدا این است که امام حاضر را تنها نگذاشته و در تمامی صحنه‌ها حضور داشته باشند و پشتیبان ولایت فقیه، انقلاب و ارزش های آن باشند.

 


حجت الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به آمادگی مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات هفت اسفند، تصریح کرد: مردم به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اعلام خواهند کرد که ما همان ملت هستیم که در زمان انقلاب اسلامی بودیم و هیچ‌وقت از پشتیبانی ولایت‌فقیه دست‌برنخواهیم داشت.

 


وی با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای عدم حضور چهره‌های انقلابی در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، تأکید کرد: نباید اجازه داد افراد غیرانقلابی و سست‌عنصر و چهره‌هایی که بیشتر تمایل غرب‌گرایی و لیبرالیستی دارند راهی مجلس شوند.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام وجود کمر همت بسته‌اند تا پایداری و استمرار نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند، از جمله مسائلی که موجب پایداری ایران می‌شود انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است که با حضور گسترده و حداکثری حماسه دیگری را خواهیم آفرید.

 


وی گزینش افراد اصلح در انتخابات را مقابله با پروژه نفوذ آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: مردم با انتخاب چهره‌های سرشناس و افرادی که تجربه‌شده در خط و رکاب امام راحل و ولایت‌فقیه حاضر شده‌اند دقت ویژه‌ای داشته باشند.

 


امام جمعه اهر ضمن بیان این‌که آمریکایی‌ها با پیروزی افراد مدنظر خود در انتخابات، می‌خواهد پروژه نفوذ به مجلس را به عرصه ظهور بکشانند، گفت: امیدواریم با آرای ملت ایران به ویژه خطه آذربایجان در انتخابات 7 اسفندماه امسال، افرادی از صندوق‌های اخذ رأی شمارش شود که موجب خوشحالی و خرسندی مقام معظم رهبری باشد./854/202/ب1

ارسال نظرات