۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۱۶۶۳۸
آیت الله مجتهد شبستری:

نفوذی‌ها به دنبال مذاکره با آمریکا هستند/ انتخابات نمایش قدرت و عامل امنیت کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز مذاکره با آمریکا را خواسته نفوذی‌های داخل کشور دانست و گفت: نفوذی‌های استکبار جهانی در داخل کشور، ما را ملامت می‌کنند که باید مذاکره با آمریکایی‌ها ادامه پیدا کند و تنها برجام کافی نیست.
آيت الله مجتهدشبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در یادواره شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ایران را یک معجزه دانست و اظهار داشت: ملت ایران به خوبی دست قدرت الهی را در تمام مراحل انقلاب لمس کردند.

 


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر خداوند و بدون هیچ پشتیبانی خارجی به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب هر چه در توان داشتند توطئه کردند و فتنه های مختلفی را برای براندازی این نظام انجام دادند.

 


عضو خبرگان رهبری با اشاره به فتنه هایی چون کودتای نوژه، حادثه طبس و فتنه سال 88 ، ابراز داشت: دشمن دست به توطئه ها و حوادثی زد که در هر کشوری اتفاق می‌افتاد منجر به براندازی می‌شد و آن کشور و نظام فرو می‌پاشید.

 


وی با اشاره به وحدت و همبستگی بی نظیر ملت ایران در بحران ها، دین اسلام را محور وحدت و انسجام میان آحاد ملت دانست و ابراز داشت: انجسام ملت ایران در جهان بی نظیر است و هیچ ملتی چنین اتحاد و انسجامی را به روی خود ندیده است.

 


امام جمعه تبریز با بیان این‌که ملت ایران حامی مظلومان جهان هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه مردم کشورهای سوریه و عراق را در مواقع بحرانی تنها نگذاشتند؛ مبارزه با تروریسم در حمایت از مظلومان منطقه یک وظیفه و یک اقدام بازدارنده است.

 


وی هدف اصلی ترورییست های داعش را رسیدن به هدف اسرائیل یعنی تجاوز به خاک ایران اسلامی دانست و افزود: سقوط کشورهای عراق و سوریه و قرار گرفتن در دست تروریست های داعشی خطر اصلی را متوجه کشور اسلامی ایران خواهد کرد.

 


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان این‌که ملت ایران همواره حامی مظلومان مسلمان منطقه است، ابراز داشت: راهپیمایی روز قدس در دفاع از ملت فلسطین سند گویای این ادعا است، ملت ایران همواره با انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی، حرکتی بزرگ در جهان علیه این رژیم به راه انداخته اند.

 


وی با اشاره به دفاع مقدس و دوران طولانی آن، افزود: در جهان جنگی را سراغ نداریم که 8 سال طول بکشد، در جنگ تحمیلی ایران اسلامی در حقیقت با ابر قدرت های جهان مبارزه می کرد، ملت و جوانان این کشور که حضوری بی سابقه را در جنگ رقم زدند و اتحاد ابر قدرت های جهان را در هم شکستند.

 


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان این‌که کشورهایی که خود محور شرارت در جهان و پرورش دهنده تروریسم هستند ایران اسلامی را حامی تروریسم می دانند، گفت: کشور هایی چون ترکیه و عربستان که در ظاهر اسلامی هستند داعش و گروه های تروریستی را در در راستای اهداف استکباری در منطقه ایجاد کردند.

 


عضو خبرگان رهبری ادامه مذاکره با آمریکا را خواسته نفوذی‌های داخل کشور عنوان و تأکید کرد: نفوذی‌های استکبار جهانی در داخل کشور، ما را ملامت می‌کنند که باید مذاکره با آمریکایی‌ها ادامه پیدا کند و تنها برجام کافی نیست.

 


وی ادامه داد: برجام توافق‌نامه بین ایران و 1+5 یک توافق‌نامه استثنایی است، ولی آمریکایی‌ها بدعهد، عهدشکن و سوابق سوء جنایات آن‌ها هنوز فراموش نشده است اما هنوز مرکب توافق هسته‌ای خشک نشده تعدادی از تحریم‌ها را برداشتند و مجدداً تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کردند.

 


آیت الله شبستری با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‌ای بهانه آمریکاست تا فردا بتوانند با حربه حقوق بشر ایران را تحریم کنند، ابراز داشت: آمریکایی‌ها با زندان‌های مخوف، حمایت از اسرائیلِ تروریست پرور و تولید هزاران کلاهک هسته‌ای، بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر هستند و با این ‌وجود، ایران را ناقض حقوق بشر می‌دانند.

 


وی با بیان این‌که ملت ایران زمینه‌ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) هستند، افزود: اقدامات ملت ایران مصداق زمینه‌سازی برای حکومت جهانی امام زمان (عج) است، ملت غیور ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن از این انقلاب بزرگ حمایت و پشتیبانی کردند.

 


امام جمعه تبریز با تأکید بر حضور گسترده در انتخابات هفت اسفند، ادامه داد: حضور گسترده ملت و صفوف منسجم در انتخابات از عوامل بازدارنده کشور است، هر قدر حضور گسترده تر باشد نمایش قدرت کشور و عامل امنیت و آرامش جامعه خواهد شد.

 


وی با بیان این‌که دشمن آرزوی حضور جریان نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را به گور خواهد برد، گفت: امنیت فعلی کشور را مدیون رهبری و ولایت‌فقیه هستیم، مردم باید با انتخاب اصلح و با توجه به ملاک های مورد نظر رهبری و انقلاب از نفوذ عوامل دشمن جلوگیری کنند./854/202/ب1

ارسال نظرات