۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۳۱۶۶۸۲
در کنفرانسی خبری اعلام شد؛

فهرست انتخاباتی جبهه جهادگران ایران اسلامی برای خبرگان

خبرگزاری رسا ـ جبهه جهادگران ایران اسلامی با شعار «جبهه جهادگران ایران اسلامی به مردم نمره 20 می دهد»، فهرست انتخاباتی خود را برای پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.
انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا، وهاب عزیزی دبیر کل جبهه جهادگران ایران اسلامی، اظهار داشت: این لیست شامل بیست نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهار نامزد مجلس خبرگان رهبری است.

وی با اعلام اسامی لیست انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از آیت الله محسن قمی، آیت الله سید محمود علوی،آیت الله عباسعلی اختری و آیت الله علیرضا اعرافی به عنوان چهار نامزدی یاد کرد که در لیست انتخاباتی این جبهه برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته اند.
 

عزیزی گفت: جبهه جهادگران ایران اسلامی با عدد 20 به استقبال انتخابات آمده است تا نمره 20 را تقدیم مرام و معرفت جوانان ایرانی کند. به همین دلیل با وجود کثرت درخواست ها برای حضور در لیست انتخاباتی جهادگران تصمیم گرفتیم برای ورود به انتخابات از نماد 20 استفاده کنیم.


دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه این جبهه فعالیت خود را از سال 82 آغار کرده است، گفت: ما لیست اولیه‌ای برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آماده کرده‌ایم و در روزهای آینده این لیست را تکمیل می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما از تمام کسانی که به فرهنگ جهادی اعتقاد دارند در این انتخابات حمایت می‌کنیم، افزود:ضمن احترام به همه جریان های سیاسی داخل نظام، نه اصلاح طلب و نه اصولگراییم.


عزیزی ادامه داد: ما جهادگریم و فرهنگ جهادگری مکتبی است که خودش جریان ساز بوده و زیرمجموعه هیچ جریانی قرار نمی گیرد. بنابراین با الهام از آرمان های حضرت امام خمینی«ره» در خط مستقیم ولایت به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای جهت خدمت به مردم و وحدت ملی گام برمی داریم.


وی ادامه داد: جهادگران تنها جریانی است که به جای رایزنی و تعامل با احزاب و گروه ها و تکیه بر صاحبان قدرت و ثروت، تعامل با مردم را تنها راه پیروزی و نجات کشور از مشکلات کنونی می داند.


دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی با تاکید بر این که ما به دنبال تفکر جهادی و نهادینه شدن این تفکر در جامعه هستیم، افزود: چون شعار ما 20 به مردم است به همین جهت لیست اول ما 20 نفر خواهد بود و هفته آینده اعلام می شود.تبلیغات انتخاباتی نامزدهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن آغاز شده و تا ساعت 8 صبح ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از 29 بهمن به مدت یک هفته آغاز می شود.


جبهه جهادگران ایران اسلامی در بیانیه ای به مناسبت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امسال دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آزمون بزرگی است که با مشارکت حداکثری، هوشمندی و بصیرت علوی اقشار مختلف مردم می تواند برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این سرزمین سربلند بیفزاید.


در این بیانیه که در حاشیه کنفرانس خبری جبهه جهادگران ایران اسلامی در اختیار خبرنگاران قرار گرفت، آمده است: جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی در پارادیم فرهنگ جهادی و با شعار ولایت پذیری، اخلاق اسلامی و حرکت جهادی فعالیت خود را برای انتخابات اسفند ماه آغاز و از تمام هموطنان دعوت می کند در عرصه انتخابات حضوری فعال، پرشور و با نشاط داشته باشند.

در این بیانیه تاکید شده است: جبهه جهادگران ایران اسلامی هیچگونه وابستگی و دلبستگی به راست اصولگرا و چپ اصلاح طلب ندارد، تنها وابستگی ودلبستگی ما خدمت به مردم و سربازی ملت بزرگ ایران تحت لوای ولایت است.


در بخشی از این بیانیه آمده است: تنها درمان ویروس انحراف و میکروب وابستگی همان نسخه ای است که حضرت امام خمینی (ره) تجویز کرده بودند یعنی نهادینه کردن فرهنگ جهاد و ایثار که تنها و موثرترین درمان در مقابل انواع بیماری های فکری و عقیدتی است.انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود. /856/102/ب2

ارسال نظرات