۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۳۱۶۷۳۶
به مناسبت ولادت حضرت زینب؛

مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد طرح بزرگ انس با خطبه های حضرت زینب را برگزار می کند

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد چهارمین دوره مسابقات با جاری ولایت در ساحل زیارت را با محوریت «خطبه های حضرت زینب(س) در شهر شام و کوفه» برگزار می کند.
مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد طرح بزرگ انس با خطبه های حضرت زینب را برگزار می کند مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد طرح بزرگ انس با خطبه های حضرت زینب را برگزار می کند

خانم حیدری معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به این که حضرت زینب(س) اسوه صبر و ایثار هستند، ابراز داشت: مسابقات با جاری ولایت در ساحل زیارت در راستای طرح انس با ادعیه و با هدف پیوند بیشتر طلاب با دعا و ائمه اطهار(ع) برگزار می شود.

 

وی گفت: تاکنون سه دوره این طرح اجرا و از برگزیدگان آن تقدیر شده است و چهارمین دوره این مسابقات را با محوریت «خطبه های حضرت زینب(س) در شهر شام و کوفه» برگزار می کنیم.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد با بیان این نکته که طرح انس با ادعیه با همکاری واحد فرهنگی و پژوهش انجام می شود، گفت: همزمان با ایام میلاد حضرت زینب(س) به منظور کسب معارف از سخنان این بانو، خطبه های ایشان در شهر شام و کوفه، برای مسابقه انتخاب شده است.

 

حیدری افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: «طلبه باید با دعا، با ذکر و با مناجات انس پیدا کند. طلبه باید زندگى خود را یک زندگى دینىِ محض بکند. طلبه باید دل خود را پاک و صاف کند، تا وقتى در مقابل انوار معرفت و توفیقات الهى قرار گرفت، تلألؤ پیدا کند.».

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد به نحوه شرکت در مسابقه اشاره و ابراز داشت: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه در بخش های مفاهیم( مسابقه پیامک از متن خطبه)، معرفی حداقل 4 منبع از این خطبه ها که در آن ذکر شده است، برداشت های کاربردی(حداقل 10 برداشت)، تهیه کلیپ(پاورپوینت) از مضامین خطبه ها، می توانند شرکت کنند.

 

وی با اشاره به این که شرکت کنندگان تا سی ام بهمن ماه مهلت دارند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: جهت شرکت در بخش مفاهیم، 20 سؤال طراحی شده است که علاقه مندان برای دریافت سؤالات به سایت حوزه علمیه حضرت زینب(س) مشهد به آدرس( www.zeynaby.ir) مراجعه کنند.

 

حیدری افزود: شرکت در بخش مفاهیم بدین طریق است که علاقه مندان پاسخ های صحیح را به همراه نام و نام خانوادگی و نام مسابقه از سمت چپ بدون فاصله در قالب یک عدد ده رقمی به سامانه پیام کوتاه (30003300139091) ارسال کنند، به طور نمونه بنویسند؛ زهرا میرزایی با جاری ولایت در ساحل زیارت 1234123412.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد با خاطر نشان کردن این که نهم اسفند ماه برندگان اعلام و از آن ها تقدیر خواهدشد، ابراز داشت: علاقه مندان، جهت شرکت در سایر بخش ها مطالب را به آدرس ایمیل(fatemeh_zeynab@yahoo.com) ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره های 32290058 تماس بگیرند./1309/302/ب3

 

ارسال نظرات